سرویس: کرمانشاهکد خبر: 110910|10:49 - 1396/09/13
نسخه چاپی

نگاهی به یک آمار مبهم در بحران زلزله

۱۶ روز از آمار نجومی معاون عمرانی استاندار درباره کشته های مسکن مهر گذشت/ آیا مدعی العموم سند نمی خواهد؟

۱۶ روز از آمار نجومی معاون عمرانی استاندار درباره کشته های مسکن مهر گذشت/ آیا مدعی العموم سند نمی خواهد؟
مطلع الفجر: 16 ذور پیش معاون عمرانی استانداری کرمانشاه آمار کشته های مسکن مهر خودمالکی سرپل ذهاب را 100 نفر اعلام کرد در حالی که آمار کشته ها در در ۷ شهر و ۱۹۰۰ روستا تا کنون به ۵۲۰ نفر هم نمی رسد.

 

به گزارشمطلع الفجر، چندی پیش در راستای مسئله غیر اخلاقی نگاه سیاسی به بحران دردناک زلزله کرمانشاه موضوع تخریب مسکن مهر در شهرستانهای زلزله زده پیش کشیده شد.

خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا با تحریف سخنان معاون عمرانی استانداری کرمانشاه به دروغ تعداد کشته های مسکن مهر سرپل ذهاب را بیش از ۱۰۰ نفر اعلام کرد. گرچه مسئول مذکور به سرعت به این دروغ رسانه ای اذعان کرد و گفت کشته های مسکن مهر دولتی تنها ۲ نفر بوده و من آمار بیش از ۱۰۰ کشته را برای مجتمعی اعلام کرده ام که خودمالکی بوده و خود مردم ساخته اند!

اما سوال اینجاست: آیا در شرایطی که کشته های زلزله اخیر در ۷ شهر و ۱۹۰۰ روستا تا کنون به ۵۲۰ نفر هم نمی رسد آمار بیش از ۱۰۰ کشته برای یک مجتمع مسکونی که خود مالکی بوده و تنها نام مسکن مهر را دارد باز هم یک دروغ سیاسی بوده یا واقعیت؟

آیا نیک کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه برای فرافکنی تخریب بیمارستانهای دولتی که در دوران مدیریت وی ساخته شده اند از ۱۰۰ کشته در جای دیگری سخن به میان آورده است؟ 

مرصادنیوز این آمادگی را دارد تا در صورت اعلام؛ اسامی دقیق و محل سکونت ۱۰۰ نفر کشته مورد نظر این مدیر عمرانی استان را به همراه توضیحات وی منتشر کند.

1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد