کد خبر: 110879|15:09 - 1396/09/11
نسخه چاپی

مدیرکل بنیاد کرمانشاه؛

روحیه خدمت گذاری به ایثارگران افتخار بنیاد شهید است/ فعالسازی25 اکیپ مددکار اجتماعی و بیمه البرز در مناطق زلزله زده + تصاویر

روحیه خدمت گذاری  به ایثارگران افتخار بنیاد شهید است/ فعالسازی25 اکیپ مددکار اجتماعی و بیمه البرز در مناطق زلزله زده + تصاویر
مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت: روحیه خدمت گذاری به ایثارگران افتخار بنیاد شهید است کما اینکه در شرایط زلزله اخیراین مجموعه با تلاش مضاعف در صدد خدمت رسانی به شاکله معظم ایثارگران بوده است.

حجت الاسلام عسگری در سفر به شهرستان زلزله زده گیلان غرب و در حاشه دیدار با ایثارگران در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر ضمن گرامی داشت هفته وحدت و همچنین  ابراز تسلیت به خانواده های جانباختگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه  اظهار داشت : در جریان زلزله اخیر  حضور تحسین بر انگیز مردم نوع دوست ایران اسلامی ، تلاش دلسوزانه ارگانهای مختلف  در خدمت رسانی به مناطق زلزله زده حقا تداعی کننده جلوه هایی ناب  و زیبا بود.

وی تصریح کرد :همزمان با  وقوع این حادثه در شهرستانهای غربی استان کرمانشاه نظر به اینکه خود اداره بنیاد شهید عضو ستاد بحران نیست اما ما به لحاظ اهمیت جایگاه خانواده های ایثارگرانو ضرورت خدمت رسانی شایسته تر در بنیاد تشکیل ستادی بحران دادیم تا بتوانیم به شکل موثر تری در کنار اعضای ستاد بحران استان کمک رسانی نماییم .

حجت الاسلام عسگری افزود: در ابتدای امر این نهاد 11 اکیپ مددکاری  اجتماعی به ریاست روسای شهرستانی  وحضور مددکاران  به منظور دلجویی  و درمان آسیبهای روانی متاثر از زلزله  در شهرستانهای استقرار دادیم همچنین در این راستا 14 اکیپ بیمه البرز با هدف کمک به خسارت دیده هایی که جزو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند و منازل و واحدهای مسکونی انها مشمول بیمه  بنیاد هست فعال نمودیم .

این مقام مسئول یاد اور شد :با هدف رصد میدانی وضعیت  خسارت دیده ها از ابتدای امر ما با لحاظ و اولویت روستا و شهرهایی که بیشترین خسارتها را از زلزله دیده بودند از دشت ذهاب ، ازگله ، زرده  و ریژاب و گیلانغرب بیش از 1500 خانواده  بازدید کردیم و علی رغم پایین بودن سقف کمک و مساعدتها اما به شکل عزت مندانه در درب چادر و منازل کمک ها توزیع شد.

  مدیرکل بنیاد کرمانشاه همچنین از توزیع کانکس در بین  ایثارگران صاحبان واحدهای تخریبی  بر اثر زلزله خبر داد و گفت : در پی هماهنگی های انجام شده با سردار رحیم صفوی  و اعلام مشکلات  ایثارگران در صدد هستیم تا برای جانبازان 50 تا 70 در صد  که واحدهای مسکونی انها تخریب شده  کانکس به منظور اسکان موقت فراهم نماییم کما اینکه تاکنون هم با پیگیری های انجام شده تعدادی کانکس در زرده برای عزیزان استقرار داده ایم.

گفتنی است در پی وقوع زلزله سهمگین غرب کشور، مدیرکل  و معاون توسعه بنیاد کرمانشاه با حضور در شهرستان گیلان غرب ضمن حضور در بنیاد این شهرستان با تعدای از ایثارگران آسیب دیده از این حادثه در روستاهای گیلان غرب دیدار کرد.

در این دیدار که جهانشاه کریمی نیا رئیس بنیادگیلان غرب نیز حضور داشت، حجت الاسلام عسگری در جوی بسیار صمیمی در منازل این عزیزان ایثارگر حاضر و با آنان به گفتگو نشست.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه با ابراز همدردی با آسیب دیدگان از این زلزله، صبر و استقامت این یادگاران ایثار و شهادت را ستود و افزود: حقیقتأ صبر و استقامت شما عزیزان عطیه ای از سوی خداوند متعال است چرا که هرکسی توان کشیدن این مشکلات را ندارد و نعمت صبر و استقامت نعمت بسیار بزرگی است که خداوند متعال به شما ایثارگران عطا کرده است.

حجت الاسلام عسگری با اشاره به رشادت های مردم غیرتمند گیلان غرب در سال های دفاع مقدس اظهار داشت: صبر و شکیبایی، غیرت و مردانگی در میان این مردم موج می زند و به همین خاطر رهبری معظم انقلاب در فرازی از فرمایشات ارزشمند خود از گیلان غرب به عنوان دومین شهر مقاوم کشور یاد می کنند.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در ادامه با حضور در جمع همکاران بنیاد شهرستان گیلان غرب خدمت به ایثارگران را مهمترین رسالت کارکنان بنیاد برشمرده و افزود: ما براساس وظیفه قانونی و انسانی که داریم می بایست امور این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار داده و ودر هرشرایطی در کنار این عزیزان باشیم.

وی در پایان نست با کارکنان بنیاد شهید گیلانغرب بر اصل سلسله مراتب اداری و رعایت قوانین و ضوابط در بنیاد و تداوم خدمت رسانی شایسته به قشر عزیز ایثارگران تأکید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد