کد خبر: 110768|10:56 - 1396/07/23
نسخه چاپی

گزارش فرماندار گیلان غرب به مردم در سالروز سفر رهبری؛

تکمیل 94 درصدی پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری در شهرستان گیلانغرب

تکمیل 94 درصدی پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری در شهرستان گیلانغرب
مطلع الفجر: فرماندار گیلانغرب از تکمیل 94 درصدی پروژهای مصوب سفر مقام معظم رهبری درشهرستان گیلانغرب خبر داد .

همزمان با سالگرد سفر پرخیروبرکت مقام معظم رهبری به گیلانغرب فرهاد همتی در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجر ، اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای طرح های عمرانی مصوب سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی مربوط به گیلانغرب را 450 میلیارد ریال برای اجرای 50 طرح عمرانی  ذکر کرد.

وی اظهار داشت: از مجموع طرح های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به گیلانغرب، تا کنون45 طرح  تکمیل و به بهره برداری رسیده اند و تعداد 4 طرح نیز شامل یادمان شهداء، مجتمع فرهنگی هنری گواور ، ودو مجتمع آبرسانی روستایی نیزبا میانگین 30 تا 94درصد  درحال اجراست  وتنها  یک طرح  به علت عدم تخصیص راکد مانده است.

همتی اجرای طرح هادی در روستاهای قیلان، چشمه غلامی ،چشمه حاجگه، بهرام وندی، توسعه وتکمیل مجتمع های آبرسانی در گلین، نساردیره و روستاهای بخش گواور، توسعه و اصلاح بهینه  و برق رسانی شهری و روستایی، احداث مجتمع فرهنگی تبلیغی شهر گیلانغرب ، تجهیز بیمارستان الزهرا (س) و توسعه اورژانس، روکش آسفالت راه های روستایی در 15 روستای بخش گواور و مرکزی، روکش آسفالت معابر وخدمات عمران شهری در سرمست و گیلانغرب را از برکات سفر مقام معظم رهبری  عنوان کرد .

این مقام اجرایی  ابراز داشت:همچنین در این راستا احداث پاسگاههای انتظامی چله ، ویژنان و کلانتری شهری ،خانه عالم روستایی در بخشهای مرکزی وگواور، طرحهای کشاورزی و آبخیزداری ،احداث استادسرای حوزه علمیه گیلانغرب،  از جمله مهمترین طرح های عمرانی مصوب سفر مقام معظم رهبری است .

وی عملیات ساخت یادمان بزرگ شهدای گمنام را یکی از مهم ترین برکات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم ولایتمدار و مقاوم گیلانغرب بیان کرد و گفت:مرحله نخست این یادمان بزرگ و ماندگار هفتم مهرسال گذشته با حضور سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور به بهره برداری رسید و این پروژه در فازهای بعدی اکنون در آخرین مراحل تکمیل قراردارد.

همتی گفت: سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به گیلانغرب در 23 مهر ماه سال 90 دستاوردهای بسیار ارزشمندی را برای این شهرستان در پی داشته است وبدون تردید علاوه بر بهره مندی معنوی ساکنان این دیار از حضور مبارک رهبر معظم انقلاب، این سفر در عرصه مادی هم دستاوردهای بسیار ارزشمند ی رابرای شهرستان داشت.

فرماندار گیلانغرب افزود: همچنین در جریان سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به گیلانغرب 170 میلیارد ریال نیز در قالب کمک های بلاعوض، مساعدت های فرهنگی، کمک هزینه جهیزیه نوعروسان و مددجویان تحت حمایت، ایثارگران تخصیص یافت که درهمان روزهای نخست پس از سفر عملی شد.

مردم دیار دومین شهر مقاوم کشور در 23 مهر سال 90 افتخار میزبانی حضور پربرکت و معنوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به این خطه را داشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد