کد خبر: 110756|12:55 - 1396/07/19
نسخه چاپی

در استای تحقق اشتغال؛

154 طرح اشتغالزا در کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان گیلانغرب تصویب شد/آمار طرح های تصویبی امسال به 390 رسید

 154 طرح اشتغالزا در کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان گیلانغرب تصویب شد/آمار طرح های تصویبی امسال به 390 رسید
مطلع الفجر:درکارگروه اشتغال وسرمایه گذاری گیلانغرب تعداد 154 طرح در راستای تحقق امر اشتغال در شهرستان به تصویب رسید .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،درکارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان گیلانغرب تعداد 154 طرح  به تصویب رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: این طرحها در زمینه خرید ادوات وتجهیزات دنباله بند کشاورزی، اجرای طرحهای مکانیزاسیون کشاورزی و دامپروری و مشاغل خرد با اشتغالزایی 161 نفر است که برای ایجاد آنها 34 میلیارد و هفتصد وده میلیون ریال تسهیلات اختصاص یافت.

فرهادهمتی افزو: با تصویب طرحهای امروزآمار طرح های تصویبی سال جاری به  از ابتدای امسال تاکنون 390 طرح با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال و اشتغالزایی 452 نفر در این شهرستان تصویب شده است که تاکنون بیش از 90 درصد این طرحها محقق وبه بهره برداری رسیده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب برلزوم تلاش همه دستگاهها و همراهی بانک های عامل بمنظور تحقق برنامه های دولت برای رفع معضل بیکاری و توجه به رونق اقتصادی منطقه تاکید نمود.

شهرستان گیلان غرب درغرب استان کرمانشاه با جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر جمیعت در دو بخش  مرکزی و گواور است که علی رغم پتانسیلهای موجود در سطح استان کرمانشاه اولین شهرستان بیکار و محروم به حساب می آید که به حق برون رفت از این حال موجود نیازمند توجه دولت به بسترهای اشتغالزایی پایدار و سهل نمودن شرایط ورود سرمایه گزاران به بخشهای خصوصی  است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد