کد خبر: 110754|08:00 - 1396/07/18
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری گیلانغرب خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم روکش آسفالت جاده گیلانغرب به سرپل ذهاب+ تصاویر

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم روکش آسفالت جاده گیلانغرب به سرپل ذهاب+ تصاویر
مطلع الفجر: سرپرست فرمانداری گیلان غرب از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه روکش آسفالت جاده گیلان غرب به سرپل ذهاب از امروز خبر داد.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، به گفته مسئولان اجرایی ،عملیات اجرایی فاز نخست روکش آسفالت محور گیلانغرب به سرپل ذهاب پایان یافت.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب در خصوص  این طرح در گفتگویی اظهار داشت: با پایان عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه تاکنون پایان عملیات اجرایی فاز نخست روکش آسفالت محور گیلانغرب به سرپل ذهاب۲۴ کیلومتر از جاده اصلی گیلانغرب به سرپل ذهاب روکش آسفالت شده است.
فرهاد همتی از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه با  اعتبار ۶۷ میلیارد ریال از امروز خبر داد و تصریح کرد: این طرح تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد و طی آن ۱۱ کیلومتر دیگر از این محور روکش آسفالت می‌شود.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب ابراز داشت: جاده خروجی شهرگیلانغرب و محدوده منتهی به دانشگاه پیام نور هم بمنظور کاهش حوادث جاده‌ای در این نقطه با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال روکش آسفالت شده است.
 این مقام مسئول همچنین در راستای ساماندهی و بهسازی وضعیت راههای این شهرستان  از آغاز عملیات اجرایی حذف نقطه حادثه خیز محور انارک در گیلان غرب خبرداد.
شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارای۵۰۰ کیلومتر راههای مواصلاتی است که ۳۱۰ کیلومتر آن راه های اصلی و ۱۹۰ کیلومتر نیز راه فرعی  میباشد که بیش از 20 نقطه حادثه خیز دارد که نیامند مرمت و بازنگری هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد