سرویس: کرمانشاهکد خبر: 110744|10:46 - 1396/07/13
نسخه چاپی

در اولین روز کاری استاندار کرمانشاه مطرح شد؛

اقتصاد مقاومتی نسخه کاربردی حل مشکلات است/لزوم انسجام بین مسئولان

اقتصاد مقاومتی نسخه کاربردی حل مشکلات است/لزوم انسجام بین مسئولان
مطلع الفجر: استاندار کرمانشاه، اقتصاد مقاومتی را نسخه کاربردی حل مشکلات استان کرمانشاه دانست و بر لزوم انسجام بین مسئولان استان برای حل مشکلات تاکید کرد.

به گزارش مطلع الفجر ،  هوشنگ بازوند، امروز پنج شنبه و در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه و بیت حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه با آرمانهای شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرد ...

وی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت:  در کرمانشاه به هیچ وجه فرصت سعی و خطا نداریم و همه افراد و ظرفیت ها در استان باید فراهم کننده بستر حضور سرمایه گذاران باشند.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر خواهان کمتر شدن بحران بیکاری در کرمانشاه هستیم باید به اجرای شاخص های اقتصاد مقاومتی مسلط باشیم و اقتصاد مقاومتی نسخه کاربردی حل مشکلات است.

ضعف شاخص های اقتصادی، سرخی زخم های فرهنگی را پررنگتر و دردناک تر می کند

وی با بیان اینکه ضعف شاخص های اقتصادی، سرخی زخم های فرهنگی را پررنگتر و دردناک تر می کند، گفت: برای امیدواری به رونق اشتغال لاجرم باید همدل و منسجم باشیم و محور این همدلی و انسجام نماینده محترم ولی فقیه در استان است.

بازوند تاکید کرد: موکدا یادآور می شوم تا خودمان نخواهیم و تا همه درگیر کار نشویم مشکلاتمان حل نمی شود.

هیچ کس نباید تماشاچی باشد

وی با بیان اینکه  استاندار به تنهایی حلال مشکلات نیست وهیچ کس نباید تماشاچی باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذاری در استان گفت: باید فضا را برای اثرگذاری مردم در رونق اقتصاد آماده کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد