کد خبر: 110731|10:16 - 1396/07/13
نسخه چاپی

کدخدایی: هیأت اندیشه‌ ورز جایگزین مجمع نیست

 

 
رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت: هیأت اندیشه‌ورز جایگزین مجمع تشخیص مصلحت نظام یا هم عرض آن نخواهد بود. قطعا یک نهاد مستقلی در داخل مجلس خبرگان رهبری خواهد شد که بتواند وظیفه مطالبه‌گری را انجام دهد.
امتیاز خبر:36از100تعداد رای دهندگان1657
خبرآنلاین: رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت: هیأت اندیشه‌ورز جایگزین مجمع تشخیص مصلحت نظام یا هم عرض آن نخواهد بود. قطعا یک نهاد مستقلی در داخل مجلس خبرگان رهبری خواهد شد که بتواند وظیفه مطالبه‌گری را انجام دهد.

لازمه دید‌ه بانی انقلاب اسلامی آن است که فارغ از قیل و قال‌های سیاسی همه دست‌اندرکاران و اتاق‌های فکر آنان، عمق مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در ابعادی وسیع با نگاهی راهبردی رصد و ارزیابی کنند و سپس از مسئولان ذی‌ربط مورد مطالبه قرار دهند تا آنها در این مسیر حرکت کنند. در این صورت است که نظام جمهوری اسلامی در پیمودن مسیر خود از اهداف و آرمان های کلان انقلاب اسلامی فاصله نخواهد گرفت.

بر همین اساس عباسعلی کدخدایی رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری می گوید: با توجه به اینکه باید به مسیر طی شده در نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا کنون توجه و مشخص شود چقدر با اهداف و آرمان های کلان انقلاب اسلامی همخوانی دارد بنابراین موضوعات کاری هیأت اندیشه ورز را نباید به مسائل جزیی و سیاسی یا اختلاف سلیقه ها فرو بکاهیم.

مشروح گفتگوی این عضو شورای نگهبان با خبرگزاری خبرآنلاین را در ادامه بخوانید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد