کد خبر: 110715|08:51 - 1396/07/11
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی گیلانغرب خبر داد:

افزایش 75 درصدی کشف سرقت ها در شهرستان گیلانغرب/ تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی گیلانغرب

افزایش 75 درصدی کشف سرقت ها در شهرستان گیلانغرب/ تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی گیلانغرب
مطلع الفجر:فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت :نسبت به مدت زمانه مشابه سال قبل اکنون شاهد افزایش 75 درصدی کشف سرقت ها و 47 درصدی دستگیری سارقان در گیلان غرب هستیم.

سرهنگ  سلیم سلیمی درگفتگو با مطلع الفجربا عنوان اینکه کشفیات رشد قابل توجهی در 6 ماهه اخیر داشته اظهار داشت :از دغدغه ها و اولویت اصلی و همیشگی کار پلیس برخورد با پدیده سرقت و موادمخدر است، از این رو  انتظامی شهرستان گیلانغرب  به صورت شبانه روزی با اقدامات پیشگیرانه و کنترلی و افزایش تعداد واحدهای گشتی و تعامل با دیگر دستگاه ها بخصوص مردم تلاش می کند تا امنیت مطلوب و پایدار در جامعه حاکم شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: در سایه جدیت و  تلاش های صورت گرفته در شش ماه اول سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال قبل شاهد افزایش75  درصدی کشف سرقت ها، افزایش  47  درصدی دستگیری سارقان و نیز کشف بیش از دو کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری  54 خرده  فروش و مصرف کننده موادمخدر بوده ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب موفقيت پليس را نتيجه تلاش مخلصانه و شبانه روزي عوامل انتظامي شهرستان و بکارگيري اقدامات پيشگيرانه از جمله طرح آموزش همگاني و هشدار پليسي در مساجد و مدارس، راه اندازي گشت هاي آشکار رعد و افزايش گشت هاي فوريتي پليس 110 و همچنين همکاري و تعامل بيشتر مردم با پليس دانست.

سرهنگ سلیمی همچنین  از پیش بینی برنامه های متنوع همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد و اظهار نمود :  دیدار با خانواده معظم شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه ، امام جمعه شهر ستان ، سخنرانی قبل از خطبتین نماز جمعه فرمانده انتظامی ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ،تجلیل از کارکنان نمونه انتظامی و غبار روبی مزار مطهر شهدا از اهم برنامه های در نظر گرفته شده در هفته نیروی انتظامی  شهرستان گیلان غرب است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد