کد خبر: 110704|14:52 - 1396/07/03
نسخه چاپی

رئیس کمیته امداد گیلانغرب:

صدها نفر از فعالیت تابستانی 3 کانون مستقل کمیته امداد بهره مند شدند

صدها نفر از فعالیت تابستانی 3 کانون مستقل کمیته امداد بهره مند شدند
مطلع الفجر:رییس کمیته امداد گیلانغرب از بهرمند شدن صدها جوانان و نوجوانان در گیلانغرب ازفعالیت 3کانون مستقل کمیته امداد در راستای پر کردن اوقات فراغت خبر داد .

علی اصغر برق پور  درگفتگو با خبرنگار مطلع الفجر،ضمن اشاره به اینکه توجه و تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و  استفاده بهینه از این زمان  در اولویت کاری این نهاد است اظهار داشت:بیش از 250 نفر از جوانان و نوجوانان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گیلانغرب در قالب 3 کانون فرهنگی  سازماندهی و از آموزشهای مختلف در رشته های متنوع بهره مند شدند.
 وی تصریح نمود : در خلال این طرح رشته های  قران و احکام ، خیاطی ؛ رایانه , آرایشگری  ، فوریتهای پزشکی( تزریقات و پانسمان) ،برق خودرو  ، مکانیکی ، کیف دوزی و کتابخوانی و مشاوره به شرکت کنندگان ارائه شد.
این مقام مسئول  در خصوص مربیان به کار گیری شده در این طرح ابراز داشت : در کل   این تعداد شرکت کنندگان  در دو بخش گواور ، حیدریه و  شهری گیلانغرب  زیر نظر 20 مربی از برنامه های ارائه شده بهره مند می شوند

http://www.dana.ir/File/ImageThumb_0_608_458/915691
برقپور یاد آور شد که شرکت کنندگان در فعالیت کانونها  در پایان دوره از سوی اداره فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی موفق به دریافت گواهینامه معتبر شدند.

هم اکنون شهرستان گیلانغرب که بالغ بر 70 هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و گواور  است ،  3 هزار و 420 خانوار با 7 هزار و 834 نفر جمعیت از خدمات مختلف حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد