کد خبر: 110695|14:00 - 1396/06/31
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب ؛

همه پرسی کردستان عراق در راستای حمایت از اهداف شوم آمریکا و اسرائیل در منطقه است + تصاویر

همه پرسی کردستان عراق در راستای حمایت از اهداف شوم آمریکا و اسرائیل در منطقه است + تصاویر
مطلع الفجر:امام جمعه گیلانغرب گفت :بحث همه پرسی کردستان عراق در راستای حمایت از اهداف شوم آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه مطرح است.

 به گزارشمطلع الفجر،حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع و در جمع نمازگزاران این شهرستان به موضوع روزهای اخیر همه پرسی کردستان عراق اشاره کرد و اظهار داشت: حقایقتا در رصد محتوایی امر این مهم مسجل است که جدایی اقلیم کردستان عراق از حکومت این کشور ، نقشه آمریکا و استکبار است تا به هداف و نقشه های شوم شیطانی خود دست یابند.
وی تصریح کرد : در حالی که هنوز داغ کشتار بشریت در میانمار، یمن و سوریه را در دل داریم، بحث همه پرسی کردستان عراق در راستای حمایت از اهداف شوم آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه مطرح است.
خطیب نماز جمعه گیلان غرب همچنین به سخنان گستاخانه و  سخیفانه  ترامپ ضد ملت ایران در سازمان ملل،  اشاره و ابرای داشت: رییس جمهوری آمریکا به عروسک خیمه شب بازی اسراییل تبدیل شده است.
حجت الاسلام امیری ضمن محکوم کردن و تحقیر مواضع ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا،اذعان کرد: گفته های  ترامپ، حقانیت دیدگاه حضرت امام مبنی بر شیطان بزرگ بودن رژیم جنایت پیشه و سلطه گر آمریکا را به اثبات رسانده است.
امام جمعه گیلانغرب سخنان رییس جمهوری آمریکا را اهانت به ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و افزود: تروریست پرور و به وجود آورنده تروریست شما هستید که با حمایت های بی دریغ خود از گروه های تروریستی و تکفیری، آتش جنگ را در منطقه شعله ور کرده اید.
حجت الاسلام امیری، گفـت: هر جا آمریکا باشد، تروریست و مظلوم کشی آنجاست و این رویگرد اصلی و جدی این کشور است.
امام جمعه گیلان غرب خطاب به رییس جمهوری آمریکایاد آور شد: در برهه کنونی دوران تهدید و بزن و در رو تمام شده، ما با دست خالی در دوران دفاع مقدس جلوی شما ایستادیم و اگر جرات دارید حمله کنید تا ببینید تلاویو و حیفا چگونه با خاک یکسان خواهد شد.
وی ادامه داد: بدانید دست پرورده خبیث شما یعنی گروه ترویستی داعش خیلی زود از بین خواهد رفت و منطقه را از وجودش پاک خواهیم کرد.


امام جمعه گیلانغرب در اداغمه خطبه ها  با تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام خاطر نشان کرد:  حضرت سید الشهدا(ع) بالاترین رمز ممالک اسلامی و شیعی است که باید همواره با حفظ شعائر محرم به عنوان نمادی از عشق و معرفت مکتب عاشورا را زنده نگاه داریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد