سرویس: کرمانشاهکد خبر: 110653|11:36 - 1396/06/21
نسخه چاپی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن:

رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان میانمار به جهانیان رسالت خطیر امت اسلامی است

رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان میانمار به جهانیان رسالت خطیر امت اسلامی است
مطلع الفجر: عضو هیات علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن ضمن محکومیت جنایات علیه مسلمانان میانمار گفت: رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان میانمار به جهانیان را رسالت خطیر امت اسلامی و نهادهای مؤثر بین‌المللی است.

 

به گزارشمطلع الفجر، دکتر حجت الاسلام محمد اسماعیلی،عضو هیات علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن در گفت و گو با چشم نیوزبا ابراز تاسف از جنایات انجام شده در میانمار اظهار داشت: این روزها حکومت بودایی میانمار در حال پاکسازی قومیتی در این کشور است و حکومت این کشور بیش از ۱۰ ماه است که بر مسلمانان مظلوم این منطقه فشاری های غیرانسانی وارد می‌کند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن  با اشاره به اینکه امروز همه مسلمانان دنیا وظیفه دارند فریاد مظلومیت مسلمانان میانمار را به گوش جهانیان برسانند، گفت: دولتمردان میانمار برای مسلمانان حقوق شهروندی قائل نیستند و آنان را مجبور به مهاجرت می کنند.

وی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مسلمانان مظلوم میانمار سکوت کرده‌اند گفت: آمریکایی‌ها درصدد هستند پیشرفت‌های نظامی ایران در حوزه موشکی را به عنوان عامل نقص کننده توافق برجام معرفی کنند.

این استاد دانشگاه  در واکنش به کشتار مردم مظلوم یمن و سایر کشورهای اسلامی و همچنین مسلمانان بی پناه میانمار با بیان اینکه کشتارها صورت گرفته با همکاری استکبار و ایادی آنان در حال انجام است، گفت: امروز شاهد نسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار هستیم و موضوع غم انگیزتر آن است که مدعیات دروغین حقوق بشر این جنایات را می‌بینند و سکوت مرگبار اختیار کرده‌اند.

حجت الاسلام اسماعیلی تأکید کرد: امروز سران کشورهای اسلامی وظیفه سنگینی نسبت به این جنایات دارند و باید به کمک این مسلمانان مظلوم بشتابند، اینجانب ضمن محکوم کردن این کشتار از مسؤولان محترم می‌خواهم نسبت به این موضوع پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد