سرویس: کرمانشاهکد خبر: 110652|11:34 - 1396/06/21
نسخه چاپی

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه خبر داد:

رشد ۵۲ درصدی ترانزیت خارجی وارده به گمرک پرویزخان

 رشد ۵۲ درصدی ترانزیت خارجی وارده به گمرک پرویزخان
مطلع الفجر: مدیرکل گمرکات استان گفت: در ۵ ماهه نخست سال جاری ترانزیت خارجی وارده به گمرک پرویزخان رشد ۵۲ درصدی داشت.

به گزارشمطلع الفجر، خلیل حیدری اظهار داشت: در ۵  ماهه نخست سال جاری ، ۲۵۱ میلیون و ۵۷۳ هزارو ۹۰۲ دلار کالای ترانزیت خارجی به وزن ۸۱۸  هزارو ۳۷۳  تن به  گمرک پرویزخان وارد شده است  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از نظر وزنی ۹۳ درصد رشد واز حیث ارزش ۵۲  افزایش یافته است.

مدیرکل گمرکات استان عمده کالاهای ترانزیت خارجی ورودی به گمرک پرویزخان را مازوت، نفتا و کاندانست عنوان کرد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه همچنین از افزایش تعداد مسافران ورودی و خروجی در ۵ ‌ماهه نخست سال جاری  از گمرک  پرویزخان خبر داد.

خلیل حیدری گفت: در ۵ ‌ماهه نخست   امسال  ۳۶  ‌هزار و ۳۳۱ نفر مسافر از طریق گمرکات پرویزخان، خسروی وارد کشور گردیده است که شمار مسافران ورودی از طریق گمرک پرویزخان ۲۸ هزارو ۳۶۳ نفر می باشد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ با رشد ۹ درصدی همراه بوده است.

حیدری افزود : همچنین در مدت یاد شده ۷ هزار و ۹۶۸ نفر مسافر ورودی از طریق  گمرک خسروی وارد کشور شده است که این تعداد مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه آمار مسافران خروجی از طریق گمرکات کرمانشاه، خسروی و پرویزخان را ۲۹ هزارو ۵۱۰ نفر عنوان کرد و افزود در این مدت شمار مسافران خروجی از طریق گمرک پرویزخان ۲۳ هزارو ۹۶  نفر می باشد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۱ درصد داشته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد