کد خبر: 110577|09:04 - 1396/05/26
نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد؛

سه دهستان گیلانغرب در اولویت طرح گازرسانی دولت تا پایان سال جاری

سه دهستان گیلانغرب در اولویت طرح گازرسانی دولت تا پایان سال جاری
مطلع الفجر:مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت :طرح مطالعه و امکان سنجی گاز رسانی به سه دهستان حومه، دیره و ویژنان در بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب خبرداد .

به گزارش مطلع الفجر، یکی از نیازهای امروز جامعه شهری و روستایی بحث گازرسانی و پوشش شبکه گازی  در روستاهای مناطق محروم و دهستانهای شهرستان گیلانغرب است که به نظر می رشد با توجه به محرومیت  دهستانهای ویزنان و حومه در اولویت اجرای این طرح قرار بگیرند .

 

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه  در  حاشیه بازدید از روند گازرسانی  از دهستان های بخش مرکزی به منظور بررسی امکان سنجی این مهم در شهرستان گیلانغرب  از افتتاح گاز رسانی به 150 روستا و 2 شهر در سطح استان طی هفته دولت خبرداد.

شهبازی با بیان این خبر افزود: برای اجرا و تکمیل این طرح ها 600 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است وی افزود همزمان عملیات اجرایی گاز رسانی به 25 روستای دیگر نیز با اعتبار 60 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی  اظهار داشت: تاکنون 54 درصد از روستاها و 99 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز خانگی برخوردار شده اند/

شهبازی از طرح مطالعه و امکان سنجی گاز رسانی به سه دهستان حومه، دیره و ویژنان در بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب نیز خبرداد گفت تلاش می شود حداکثر تا پایان سال جاری این پروژه در اولویت و دستور کار اجرا قرار گیرد.

 

 سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب نیز  با بیان اینکه عملیات گاز رسانی به دهستان چله به اتمام رسیده از افتتاح گاز رسانی به 12 روستای شهرستان در دهستان های چله و گواور با اعتبار 34 میلیارد ریال طی هفته دولت خبر داد.فرهاد همتی تصریح کرد: تاکنون 62 روستای شهرستان از نعمت گاز خانگی برخوردار شده اند .


گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با جمعیت حدود  ۷۲ هزار نفر دارای ۲۰۸ روستا است که ۶۰ درصد جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد