کد خبر: 110576|08:07 - 1396/05/26
نسخه چاپی

در پی قطعی مداوم آب شرب روستایی؛

عذرخواهی سرپرست فرمانداری گیلانغرب از مردم دهستان ویژنان /همتی:در صدد رفع اساسی معضل آب شرب ویژنان هستیم

عذرخواهی سرپرست فرمانداری گیلانغرب از مردم  دهستان ویژنان /همتی:در صدد رفع اساسی  معضل  آب شرب  ویژنان هستیم
مطلع الفجر: سرپرست فرمانداری گیلانغرب با عذرخواهی از مردم ویژنان به خاطر مشکلات آب شرب روستاهای این دهستان گفت :فرسودگی شبکه آبرسانی علت این مشکلات بوده است.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر ،سرپرست فرمانداری گیلانغرب در جلسه  شورای اداری این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری و با حضور مسئولان اجرایی برگزار شداز گازدارشدن 20 روستا در  دهستان چله خبرداد.

 فرهاد همتی اظهار داشت: با تکمیل این پروژه از امروز تمامی روستاهای دهستان چله با 31 روستا از نعمت گازخانگی برخوردار شدند.

این مسئول موضوع  تفکیک آب شرب شهر گیلانغرب از چشمه سراب را یاد اور و از اختصاص 46 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خط انتقال، احداث مخزن ذخیره  و تجهیزسه حلقه چاه عمیق آب شرب شهر گیلانغرب خبرداد .

همتی گفت: این پروژه تا پایان امسال تکمیل و آب شرب شهر گیلانغرب از سراب منفک و به شبکه جدید متصل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب به مشکلات آب شرب برخی از نقاط شهرستان هم اشاره و ابراز داشت: 12 روستای شهرستان با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند که آب مورد نیاز آنها از طریق ابرسانی سیار تامین می گردد.

وی  مشکل آب آشامیدنی  دهستان ویژنان  را یکی از معظلات اخیر شهرستان یاد کرد و با عذرخواهی از مردم این دهستان، علت اختلال در شبکه آب شرب این  دهستان را ناشی از فرسودگی خطوط عنوان نمود.

همتی افزود: تلاش میشود با ترمیم اساسی این معضل برطرف شود همتی در ادامه برخی خدمات دولت در چهارسال گذشته را برشمرد.

همتی در ادامه برخی خدمات دولت در چهارسال گذشته را برشمرد و  از افتتاح 56طرح عمرانی ،خدماتی، کشاورزی ، آموزشی وبهداشتی و درمانی   با اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان خبرداد.

ادای احترام به مقام شهیدمدافع حرم  حججی، برنامه ریزی گرامیداشت  هفته دولت ،  دهه امامت و ولایت وهفته دفاع مقدس  از دیگر مباحث و مصوبات جلسه شورای اداری این شهرستان بود .
گزارش تصویری جلسه شورای اداری را اینجا ببینید

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد