سرویس: پیشنهاد سر دبیرکد خبر: 110561|23:00 - 1396/05/22
نسخه چاپی

مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان -

اردبیل‌ تیم ملی والیبال ایران به مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد

اردبیل‌ تیم ملی والیبال ایران به مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد
مطلع الفجر: تیم ملی والیبال ایران با برتری مقابل تیم ملی والیبال قزاقستان به مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود٬ صعود کرد‌.

به گزارشمطلع الفجر، از سری مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان، دیدار تیم ملی والیبال کشورمان در مقابل تیم قزاقستان از ساعت 18 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه رضازاده اردبیل آغاز شد که در این دیدار مهم و حساس بلندقامتان تیم ملی ایران به خوبی درخشیدند.

در این بازی تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه 3 بر صفر بر حریف قزاقستانی پیروز شده و جواز حضور به مسابقات قهرمانی جهان را که به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود٬به نام خود ثبت کند.

تیم ملی والیبال ایران در ست نخست این بازی با نتیجه 25 بر 18 قزاقستان را شکست داد و در ست دوم نیز تیم ملی کشورمان با نتیجه 25 بر 17 توانست حریف قزاقی را مغلوب کند و در ست سوم این بازی نیز بلندقامتان ایرانی با نتیجه 25 بر 16 بازی را به نفع خود رقم زده و پیروز میدان شدند.

بازی والیبال تیم‌های ایران و قزاقستان در حالی دنبال می‌شد که ظرفیت ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل پر شده بود و تماشاگران اردبیلی یک‌صدا تیم ایران را تشویق می‌کردند.

حضور بانوان نیز در ورزشگاه برای تشویق تیم ملی کشورمان بسیار چشمگیر بود که این امر با پیگیری رسانه‌ها و با تصمیم شورای تامین محقق شد و بانوان اردبیلی توانستند در سالن مسابقه حاضر شوند.

این سومین بازی تیم ملی والیبال ایران در مقابل حریفان خود بود که در هر سه بازی با برد دلچسب پیروز میدان شد به طوری که توانست در بازی نخست مقابل کره جنوبی، در بازی دوم مقابل چین و در سومین بازی مقابل قزاقستان به پیروزی شیرین سه بر صفر دست یابد و به بازی‌های جهانی والیبال صعود کند.

در نخستین بازی امروز نیز تیم ملی والیبال چین با برتری مقابل کره‌ جنوبی توانست جواز حضور در مسابقات جهانی والیبال را کسب کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد