کد خبر: 110540|08:23 - 1396/05/22
نسخه چاپی

رییس کمیته امداد گیلان غرب خبر داد؛

اجرای طرح امنیت غذایی برای 46کودک گیلانغربی

اجرای طرح امنیت غذایی برای 46کودک گیلانغربی
مطلع الفجر:رییس کمیته امداد شهرستان گیلانغرب گفت :طرح امنیت غذایی برای ۴۶ کودک مبتلا به اختلال رشد توسط کمیته امداد و بهداشت در حال اجرا است.

 علی اصغر برق پور در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجرضمن تاکید بر ضرورت پیگیری و توجه به  اقشار مستمند  و خانواده های انها  بر اساس رسالتی که کمیته امداد دارد اظهار داشت: در طرح امنیت غذایی کودکان دچار به اختلال رشد و مبتلا به سوءتغذیه از سوی مراکز بهداشت شهرستان شناسایی و در بعد تغذیه مورد حمایت قرار میگیرند .

 این مسئول با اشاره به اقدامات حوزه تغذیه و رشد کودکان و یاد اوری  اینکه در سه ماهه اول سال جاری ۱۰۳ میلیون ریال اعتبار برای درمان اختلالات رشد این کودکان گیلانغربی هزینه شده است، تصریح کرد: بالغ بر۴۰۰ میلیون ریال تا پایان امسال برای بهبود کودکان دچارسوء تغذیه زیر شش سال در این شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

برق پوربا عنوان  اهدا کارت اعتباری این نهاد به منظور رفع سوء تغذیه کودکان کارت های اعتباری به آنان افزود: این کارت های اعتباری برای هر کودک دچار سوء تغذیه ماهیانه به میزان ۷۵۰ هزار ریال شارژ شده و والدین این کودکان می توانند به مراکز خرید طرف قرارداد این نهاد مراجعه و اقلام غذایی مورد نیاز برای رشد کودکان خود را خریداری کنند.

رییس کمیته امداد شهرستان گیلانغرب ابراز داشت: کودکان دچار اختلال رشد تا بهبودی کامل و رفع مشکلات تغذیه ای از حمایت های غذایی این نهاد بهره مند می شوند.

هم اکنون شهرستان گیلانغرب  3 هزار و 420 خانوار با 7 هزار و 834 نفر جمعیت از خدمات مختلف حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد