سرویس: اقتصادیکد خبر: 110469|17:10 - 1396/04/30
نسخه چاپی

در بازدید سانسور شده از پروژه راه آهن کرمانشاه مطرح شد؛

افتتاح راه‌آهن کرمانشاه دردولت بعد/مردم امسال سوارقطارنمی شوند

افتتاح راه‌آهن کرمانشاه دردولت بعد/مردم امسال سوارقطارنمی شوند
مطلع الفجر:مقامات دولت دربازدیدبدون حضورخبرنگاران کرمانشاه، بانادیده گرفتن وعده‌های قبلی افتتاح راه آهن کرمانشاه گفتند:این طرح دردولت بعدافتتاح می‌شود اماامکان استفاده ازقطارتاپایان سال نیست.

 به گزارشمطلع الفجربه نقل از مرصاد نیوز، پس از به تعویق افتادن های مکرر وعده افتتاح راه آهن کرمانشاه، استانداری این استان برای رسانه ای نشدن ضعف مدیریت اجرایی و چرایی عدم اشراف استانداری بر زمان تقریبی افتتاح راه آهن، مانع از حضور رسانه های استان در بازدید امروز معاون وزیر راه و شهرسازی از این پروژه شد.

گرچه مدیران ارشد استان کرمانشاه هفته گذشته نیز ترجیح دادند جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر اطلاعات تنها با حضور خبرنگاران دولت و به شکل سانسور شده رسانه ای شود تا دغدغه انعکاس حقیقی از این نشست را نداشته باشند اما واقعیت این است که استاندار کرمانشاه مدتهاست که برای فرار از چالش پاسخگویی به افکار عمومی راه ساده تر را انتخاب کرده است... سانسور!

در روزهایی که خبرنگاران در استان کرمانشاه مانند سایر استانهای کشور و منطبق بر حقوق خود اجازه حضور در جلسات علنی استانداری کرمانشاه را داشتند وعده های متناقضی از پیشرفت فیزیکی و تاریخ افتتاح پروژه راه آهن کرمانشاه رسانه ای شد.

پسرفت پروژه راه آهن به روایت اخبار!

مرداد ماه سال ۹۴ در بازدید استاندار سابق کرمانشاه (ابراهیم رضایی بابادی) پیشرفت پروژه راه آهن کرمانشاه بیش از ۹۰ درصد اعلام شد!

این در حالی است که پس از گذشت دو سال از آن روز و به تعویق افتادن بهره برداری از پروژه، استاندار کنونی کرمانشاه که وعده رسیدن قطار به کرمانشاه را ۶ ماه قبل اعلام کرده بود، امروز در جریان بازدید معاون وزیر از پروژه راه آهن میزان پیشرفت فیزیکی پروژه را ۸۵ درصد! اعلام کرد.

اعلام این رقم از سوی استاندار کرمانشاه  در حالی است که همین امروز و همزمان با اظهار نظر اسدالله رازانی، معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت ایستگاه راه آهن کرمانشاه را ۹۵ درصد اعلام کرد.

مرور وعده ها

با نگاهی به وعده های داده شده از سوی مدیران ارشد کرمانشاه و مقامات وزارت راه و شهرسازی به اصراری عجیب برای دادن وعده های پیاپی و بعد رفو کردن بد قولی ها مواجه می شوید.

کارشنان معتقد هستند استانداری کرمانشاه که پیش از انتخابات ریاست جمهوری قصد داشت افتتاح راه آهن را پیش از انتخابات اعلام کند و آن را دست  مایه تبلیغات انتخاباتی قرار دهد با پایان انتخابات در سلسله وعده ها و بد قولی ها قرار گرفته است.

استاندار کرمانشاه، معاون وزارت راه و شهرسازی و... به ترتیب هفته دولت در سال ۹۵، پایان سال ۹۵، فروردین ۹۶، اردیبهشت ۹۶، خرداد ۹۶، پایان رمضان ۹۶، پایان دولت یازدهم و بالاخره امروز روزهای ابتدایی دولت آینده را برای افتتاح راه آهن کرمانشاه وعده داده اند.

این وعده های مکرر در حالی است که در ابتدای دولت یازدهم این پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

بر اساس گزارش رسانه های دولت که برخلاف سایر رسانه ها از حق حضور در این بازدید برخوردار بودند معاون وزیر راه و شهرسازی علی رغم اینکه اعلام کرد رئیس جمهور بعد از مراسم تنفیذ و در دولت بعدی برای افتتاح راه آهن به کرمانشاه خواهد آمد، گفت: مردم کرمانشاه تا پایان امسال امکان استفاده از قطار را نخواهند داشت!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد