کد خبر: 110453|10:18 - 1396/04/25
نسخه چاپی

رییس تامین اجتماعی گیلان غرب؛

14هزار نفر زیر چتر خدمات بیمه ای تامین اجتماعی گیلانغرب/ نهاد تامین اجتماعی از نشانه های عدالت اجتماعی در کشور است

14هزار نفر زیر چتر خدمات بیمه ای تامین اجتماعی گیلانغرب/ نهاد تامین اجتماعی از نشانه های عدالت اجتماعی در کشور است
مطلع الفجر: رییس تامین اجتماعی گیلان غرب با اشاره به اینکه اکنون 14 هزار نفر زیر چتر خدمات بیمه ای تامین اجتماعی اند گفت:حقا با توجه به عملکرد موثر ،نهاد تامین اجتماعی یکی از نشانه های عدالت اجتماعی در کشور به شمار می آید.

 هفته تامین اجتماعی بهانه ای شد تا به منظور انعکاس عملکردی و خدماتی  این مجموعه ،گفتگویی با رییس جوان، تلاشگر و خوش آتیه  این نهاد  در شهرستان گیلان غرب داشته باشیم .
رضا همتی در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر ضمن گرامی داشت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت:در شاکله کلی  مجموعه باید گفت که سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در حمایت از قشرهای آسیب پذیر جامعه ایفا می کند که جایگاه  موثر ان بر کسی پوشیده نیست .
 این مسئول  ضمن ارایه گزارشی از  وضعیت  فعالیتی و خدماتی  نهاد تحت مدیریتش ابراز داشت:اداره تامین اجتماعی شهرستان گیلانغرب درارزشیابی های چندسال اخیر  بعنوان دستگاه  برتر برگزیده شده و  این عناوین با ارزشیابی ها و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی در فاصله سالهای 93  و94 در بین شعب هم تیپ در سطح کشور  بین 70 شعبه بوده که این اداره توانست رتبه برتر کشور را نیز بدست آورد.
همتی  از ارتقاء سطح رتبه بندی  این نهاد در گیلان غرب خبر داد و اظهار کرد: در ارزیابی و رتبه بندی بعمل آمده شعبه تامین اجتماعی  گیلانغرب از تیپ 5 به تیپ 4 ارتقاء یافته است.
وی خاطر نشان کرد:شعبه تامین اجتماعی گیلانغرب در حوزه خدمات غیرحضوری از حیث دریافت لیست حق بیمه و فیش پرداخت حق بیمه، بیمه شدگان مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان و کارگران ساختمانی،موفق شد با برقراری هم افزایی سازنده و مستمر با مخاطبین سازمان و همچنین تدوین برنامه ها و راهکارهاری مناسب، در زمره شعب پیشرو استان کرمانشاه باشد.


رییس تامین اجتماعی گیلان غرب تصریح کرد:هدف از اجرای طرح  تحقق اهداف دولت الکترونیک و خدمات دهی به جامعه تحت پوشش است ضمن اینکه مزایایی چون صرفه جویی در وقت، هزینه ها، سوخت و نیز کاستن از سفرهای درون شهری وکاهش آلودگی شهرها نیز در این طرح وجود دارد.


وی به رفاه بدست آمده در سایه دولت الکترونیک و محقق شدن ان اشاره و اظهارداشت:اکنون به واسطه توسعه و ارتقاء خدمات؛صد درصد کارفرمایان شهرستان گیلانغرب لیست کارکنان خود را بصورت غیرحضوری و اینترنتی ارسال می نمایند همچنین در بخش وصول بدهیهای معوق نیز در سالهای اخیر و نیمه نخست امسال رشد قابل توجه ای داشته است.


به گفته همتی  کل جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی اصلی و تبعی (اجباری، اختیاری، مشاغل آزاد، مستمری بگیران) بیش از 14 هزار تن است.  


رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان گیلانغرب  با تاکید بر ارتقا سطح خدمات غیر حضوری  در شعبه تامین اجتماعی گیلان غرب  از میسر شدن دریافت و پرداخت فیش های حق بیمه مربوط به مشاغل آزاد و بیمه های اختیاری به روش غیر حضوری خبر داد.

http://matlaelfajr.ir/sites/default/files/img_1583.jpg

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی گیلانغرب  اکنون در هر ماه تمامی 364 کارگاه فعال شهرستان  لیست حق بیمه و دستمزد را بصورت  به صورت الکترونیکی ارائه می نمایندکه این از دستاوردهای  ارتقایی این شعبه و نمادی از تحولات  موثر دولت الکتونیک است.


 شهرستان گیلان غرب در غرب استان کرمانشاه بالغ بر 60 هزار نفر جمعیت و دارای دو بخش  مرکزی و گواور است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد