سرویس: سیاسیکد خبر: 110012|19:16 - 1396/02/09
نسخه چاپی

رییسی در نخستین گردهمایی انتخاباتی تهران:

امروز 30 درصد از جوانان ما بیکارند/شرایط فعلی نیازمند یک تحول جدی در مدیریت اجرایی کشور است

امروز 30 درصد از جوانان ما بیکارند/شرایط فعلی نیازمند یک تحول جدی در مدیریت اجرایی کشور است
مطلع الفجر:کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه امروز 30 درصد از جوانان ما بیکارند گفت: شرایط فعلی نیازمند یک تحول جدی در مدیریت اجرایی کشور است.

به گزارش مطلع الفجر به نقل از فارس،‌ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز شنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور در سالن «شهدای هفتم تیر» و در اولین همایش برگزار شده از سوی ستاد مردمی خود اظهاراتی را بیان داشت که در ادامه محورهای این سخنرانی از نظرتان می‌گذرد.

محورهای سخنرانی «رئیسی»

*می‌دانم که سخن شما حاضران در این جمع نسبت به این حقیر به اعتبار این است که خادمی از خادمان ملت و نظام که هویتش جز هویت با مردم بودن و از مردم بودن نیست؛هویت من هویتی است که نظام انقلاب اسلامی دارد.

*محبت شما به من به دلیل این است که یک خدمتگزار آماده حضور در کسوت خدمتگزار ملت است

* رأی مردم در نظام ما یک رأی نمایشی نیست چراکه امام (ره) میزان را رأی ملت می‌دانستند و رهبر انقلاب نیز رأی مردم را سرنوشت‌ساز می‌دانند.

*در شرایط خاصی قرار داریم؛ برهیچ‌کس پوشیده نیست که زندگی و معیشت و اقتصاد و سرمایه مردم در شرایطی است که با خواسته امام (ره) و شهدا و قوانین اصلی کشور همخوانی ندارد.

* به دلیل ضعف مدیریت اجرایی و اقتصادی در کشور با شرایطی غیرقابل ‌تحمل مواجهیم.

* شرایط فعلی نیازمند یک تحول جدی در مدیریت اجرایی کشور است و حتماً این تحول باید انجام شود تا وضعیت متفاوت شود.

 

*نگاه فعلی به مردم و بیگانگان و همچنین داشته‌های کشور قابل نقد است؛ آیا مردم توانایی رفع مشکلات کشور ازجمله فقر و بیکاری را ندارند؟

*امروز این توانایی در نیروی انسانی و سرمایه در کشور وجود دارد و آیا با این توان می‌توان در توان ملت برای گره‌گشایی در کشور منکر شد؟

*باور ما این است که مردم می‌توانند در حوزه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی نقش داشته باشند  چراکه  آن‌ها می‌توانند خودشان از مشکلات گره‌گشایی ‌کنند.

*چرا وقتی می‌گوییم بیکاری در کشور هست می‌گویند که بودجه نداریم؟

*امروز 30 درصد از جوانان ما بیکارند و 12 درصد متوسط بیکاری داریم؛‌ آیا باید همین وضعیت ادامه پیدا کند و نگاه ما به دستان بیگانگان باشد که چه زمانی از مشکلات ما گره‌گشایی خواهند کرد؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد