کد خبر: 108957|14:06 - 1395/10/30
نسخه چاپی

مدیر اموزش و پرورش گیلانغرب؛

دریافت هرگونه وجه اجباری از دانش اموزان ممنوع است/ کمکهای دریافتی در مدارس داوطلبانه و اختیاری بوده است

دریافت هرگونه وجه اجباری از دانش اموزان ممنوع است/ کمکهای دریافتی در مدارس داوطلبانه و اختیاری بوده است
مطلع الفجر:مدیر اموزش و پرورش گیلانغرب گفت : دریافت هرگونه وجه اجباری در مدارس ممنوع است و در این راستا کمکهای اولیای دانش اموزان در مدرسه یاسر نیز داوطلبانه بوده است .

مدیر اموزش و پرورش گیلانغرب در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر در خصوص کمک های اولیای دانش اموزان به مدارس اظهار داشت : دریافت هرگونه وجه اجباری در مدارس از دانش اموزان  ممنوع است  و همه کمکهای والدین در مدرسه یاسر داوطلبانه بوده است .

پارسال  در خصوص انتشار برخی اخبار در شبکه های مجازی مبنی بر  اینکه در مدارس گیلانغرب به صورت اجباری از دانش اموزان یک مدرسه وجوهی درخواست شده است آنرا تکذیبو تصریح کرد : اساسا اینگونه کمکها از سوی والدین دانش اموزان و به صورت اختیاری و داوطلبانه است .

وی خاطر نشان کرد : والدین و اولیای فرهیخته و فهیم  دانش اموزان  در گیلانغرب بر اساس صلاحدید و اختیار سالانه وجوهی را به عنوان کمک به مدرسه ارایه میکنند که  امسال نیز در مدرسه یاسر همانند سایر مدارس  وجوهی دریافت شده که  بر اساس اختیار خود اولیای دانش اموزان و در راستای کمک به مدرسه بوده و نه رویه ای اجباری  کما اینکه درخواست وجه اجباری در مدرسه یاسرگیلانغرب هم  تکذیب می شود .

مدیر آموزش و پرورش  گیلانغرب  با عنوان اینکه در شأن مدیران مدارس نیست که از خانواده دانش‌آموزان مبالغی را اجباراًدرخواست کنند،ابراز داشت :اگرچه در گیلانغرب  ما چنین موردی نداشته ایم  اما  بر اساس  قانون  با مدیران مدارسی که از اولیای دانش‌آموزان مبالغ اجباری  دریافت کنند، به عنوان  متخلف برخورد می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد