سرویس: پیشنهاد سر دبیرکد خبر: 108947|11:05 - 1395/10/29
نسخه چاپی

حسنلی :

دولت برای تبلیغات سوء خود سرمایه‌های نظام را بر باد ندهد/ برجام معیشت برخی از مردم را نابود کرد

دولت برای تبلیغات سوء خود سرمایه‌های نظام را بر باد ندهد/ برجام معیشت برخی از مردم را نابود کرد
مطلع الفجر:دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه دولت نباید برای تبلیغات سوء خود سرمایه‌های نظام را بر باد دهد، گفت: خرید هواپیما از غرب لکه ننگی بر غرور و خودباوری ملت ایران است.

به گزارشمطلع الفجر، حسین حسنلی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به یکسالگی برجام گفت: این مسئله که ما توانستیم در علوم و توانایی‌های هسته‌ای به جایی برسیم که ابرقدرتهای جهانی را به تعجب آورد و عالی‌ترین مقامات آنها را برای مدت‌ها به پای میز مذاکره با ما بکشاند، خود نشان دهنده بزرگی سرمایه‌ای بود که به واسطه علوم هسته‌ای کسب کرده بودیم.

 

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در طول مذاکرات سرمایه ارزشمند هسته‌ای را دادیم تا به ادعای بعضی از دولتمردان، معیشت مردم تامین شود. اما در مدتی که از برجام می‌گذرد نه تنها شاهد گشایش در معیشت و سفره مردم نبوده‌ایم بلکه هر روز شاهد افول در توانایی مالی و رفاهی اکثریت اقشار مردم هستیم.

 

حسنلی تصریح کرد: ادعا کردند که با دادن سرمایه هسته‌ای، گشایش در زندگی مردم ایجاد می‌کنند؛ نه تنها شاهد گشایش در معیشت قشر ضعیف نبودیم بلکه معیشت بعضی از هم‌وطنان عزیزمان را به گورها بردند و نابود کردند.

 

وی همچنین با اشاره به ذوق‌زدگی برخی از دولتمردان برای خرید هواپیما از غرب، گفت: خرید هواپیما با وجود ظرفیت‌های علمی و درونی کشورمان، نه تنها برای دولتمردان ما پیروزی محسوب نمی‌شود بلکه شکستی است که باید از آن شرمنده باشند.

 

وی ادامه داد: خوشحالی مسئولین کوته‌بین و افتخار به خرید هواپیما از غرب و عکس‌هایی که در این رابطه گرفته شده است، لکه ننگی بر غرور و خودباوری ملت ایران است.

 

این فعال دانشجویی ادامه داد: دولت مردان باید آگاه باشند و با ساده لوحی خود آلت دست دشمنانی نشوند که توطئه آنها تخریب خودباوری ملت ایران است تا بتوانند جلوی پیشرفت و حرکت جوانان را بگیرند و به شکل نوین کشور عزیز ما را مستعمره خود کنند.

 

حسنلی تاکید کرد: کسانی که باور به ظرفیت‌های داخلی ندارند و چشمشان به غرب است پا جا پای مسئولان غرب زده قبل از انقلاب گذاشته‌اند که می‌گفتند ایرانیان را چه به اختراع، بروند آفتابه گلی بسازند!

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر اظهار داشت: از مسئولین می‌خواهیم با جشن‌ها و خوشحالی‌های بی‌مورد خود، ملت ایران را تحقیر نکنند و دست از کوته‌بینی خود بردارند و بدانند جوانان برای ساخت فردای کشور نیاز به خود باوری دارند. دولت نباید برای تبلیغات سوء خود سرمایه‌های نظام را بر باد دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد