کد خبر: 108757|09:44 - 1395/10/15
نسخه چاپی

به دنبال تغییرات ترافیکی اخیر در خیابانهای گیلان غرب؛

یکطرفه شدن لاین شمالی خیابان اصلی گیلان غرب لغو و تردد به روال سابق برگشت/یکطرفه شدن تردد از میدان جمهوری به سمت میدان شورا

یکطرفه شدن لاین شمالی خیابان اصلی گیلان غرب لغو و تردد به روال سابق برگشت/یکطرفه شدن تردد از میدان جمهوری به سمت میدان شورا
مطلع الفجر: به دنبال تصمیات اخیر در شورای ترافیک و تغییر در تردد برخی خیابانهای شهرگیلان غرب امروز در جلسه ای جامع تصمیات جدیدی اتخاذ و نگرانی مردم رفع شد .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، در جلسه شورای ترافیک شهرستان گیلانغرب که تعدادی از کارشناسان صاحب نظر و نماینده برخی تشکل ها نیز حضور داشتند ،موضوع مصوبه جلسه قبل شورای ترافیک در خصوص  اجرای طرح آزمایشی یک طرفه نمودن  لاین شمالی خیابانهای شهید اشرفی و شهید بهشتی از میدان توحید تا میدان 22 بهمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب با قدردانی از سعه صدر و رفتار مدنی و قابل تحسین شهروندان گیلانغربی در همکاری با عوامل ذیربط برای اجرای آزمایشی این طرح که بدون هیچگونه مورد خاصی به مرحله اجرا رسید اظهار داشت: این فرهنگ نشان از بالندگی و فرهیختگی مردم خوب این دیار است که همواره بعنوان نقطه قوت و سرمایه های معنوی  مسئولین در استمرار خدمت می باشد.

فرهاد همتی افزود: با توجه به بررسی های میدانی و موضوع توجه به مصالح عمومی و منافع شهروندان شریف و همچنین  اخذ نظرات کارشناسی در راستای ارتقای سطح خدمات عمومی کیفیت تصمیم گیری و اجرای طرح بایستی بگونه ای باشد که موجب تسهیل در عبور ومرور و ارتقاء سطح خدمات ورضایتمندی عموم مردم بعنوان ولی نعمتان مسئولین ونظام باشد.

در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد اصلاحاتی در زمینه بازنگری  این طرح که اجرای آن بصورت آزمایشی بوده است صورت گیرد بدین مضمون که"موضوع یکطرفه شدن لاین شمالی خیابان اصلی لغو و تردد به روال سابق برگردد از سویی دیگر جهت کاهش ترافیک  سطح شهر مقرر شد تردد  از میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان شورا یکطرفه و صرفا از شمال به جنوب و تردد از میدان توحید به خیابان رزمندگان نیز یک طرفه باشد.

همچنین بر اساس توافق نظرات شورا ، مقرر شد میدان جمهوری اسلامی نیز از سمت میدان توحید به سمت میدان شورا باز و از دور برگردان آن به طرف میدان 22 بهمن همچنان مسدود گردد.

از دیگر مصوبات اجرایی این جلسه تخصصی  این مهم بود که  کاهش شعاع  میدان توحید هم در دستور کار شهرداری قرار گیرد  و موضوع حذف میدان جمهوری اسلامی برای بلند مدت هم مورد بررسی کارشناسی جهت اجرا قرار گیرد .

همچنین موضوع حذف بلوار اصلی در نقاط پر ترافیک   جهت سال آینده مورد کارشناسی و برآورد اعتبار قرار داده شود.

مصوبات  جلسه امروز طی روزهای آتی در شهر گیلان غرب  اجرایی خواهد شد.  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد