کد خبر: 108698|08:46 - 1395/10/08
نسخه چاپی

سرپرست فرماندار گیلانغرب

مردم با حضوربه موقع خود درحماسه 9 دی ، توطئه دشمنان را دفع کردند

مردم با حضوربه موقع خود درحماسه 9 دی ، توطئه دشمنان را دفع کردند
مطلع الفجر:سرپرست فرماندار گیلانغرب گفت :مردم بر اساس دین و تکلیف خود به انقلاب ،با حضوربه موقع در روز بصیرت و تجدید عهد با ولایت ، توطئه دشمنان را دفع کردند.

فرهاد همتی در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجردر خصوص روز بصیرت و تجدید عهد با ولایت   اظهار داشت : مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی بر اساس بینش  و باورهای دینی و احساس تکلیفی که به ارمانهای امام ، شهدا و انقلاب اسلامی  دارندهمواره  با حضور به موقع ،وفاداری خود را به نظام ثابت کرده اند .

 وی تصریح کرد : روز بصیرت، نمادی از اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در صیانت ازارمانهای انقلاب و نظام بود  و نباید این روز را به یک جریان خاص سیاسی منتسب کرد بلکه این روز برخاسته از بصیرت مردم  و احساس تکلیف در قبال  دین و انقلاب است.

همتی افزود:مردم در این روز  در مقابل حرمت شکنان نهضت حسینی و عاشورا بپا خاستند  و  و در این روز توطئه اجانب و بدخواهان نظام  در امرایجاد آشوب و دخالت در امور کشور  و ایجاد نا امنی را  دفع و بلکه نقش بر اب کردند .

سرپرست فرماندار گیلانغرب ابراز داشت : هدف دشمن در ان برهه این بود که با ایجاد نا امنی در فضای عمومی جامعه  رویه اتحادی و یکپارچگی ملت ایران  را دچار شکاف و انشقاق نماید .

 این مسئول  حضور به موقع ملت انقلاب را  نشانه بصیرت و وفاداری به نظام دانست و اظهار کرد : مردم با حضور به موقع و بصیرانه خود خطر دشمنان ملت و نظام را دفع کردند و برای همیشه روزی ماندگار را در تاریخ  انقلاب اسلامی ایران رقم زدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد