سرویس: سیاسیکد خبر: 108682|10:03 - 1395/10/06
نسخه چاپی

امام جمعه گیلان غرب :

حماسه 9 دی حاصل وحدت، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در برابر جریانهای فتنه گرِغرب گرا و قانون گریز بود

حماسه 9 دی حاصل  وحدت، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در برابر جریانهای فتنه گرِغرب گرا و قانون گریز بود
مطلع الفجر:امام جمعه گیلان غرب گفت :در 9 دی ملت ایران با بصیرت ، صبر و وحدت خویش در برابر جريان هاي باطل و غرب گرا، موضع حق اتخاذ کرد و با حضور به موقع خود در صحنه ،ضربه اصلي را بر جريان قانون گريز تحت حمايت غرب وارد نمايد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد طه مهری در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجر،ضمن گرامی داشت  حماسه 9 دی  به عنوان یکی از ایام الله های انقلاب اسلامی اظهار داشت:در 9 دی ، ملت ايران بر يك فتنه تقريبا 8 ماهه غلبه كرد و توانست با بصيرت و وحدت و صبر خويش، از يك شرايط حقيقتا فتنه گون خارج  و ضربه اصلي را بر جريان قانون گريز تحت حمايت غرب وارد نمايد.

وی فتنه 88 را  نتیجه یک راهبرد  خصمانه و از پیش برنامه ریزی شده از سوی دشمنان  دانست و افزود :شاخص ترین موضوعی  كه در باب  فتنه88بايد به آن توجه داشت اين است كه اين فتنه با برنامه ريزي عوامل و سران بيروني براي سرنگوني نظام اسلامي طراحي شده بود و يك حركت اتفاقي و ناگهاني نبود.

امام جمعه گیلانغرب ابراز داشت :قراین و نشانه هایی در اين باره نشان از آن دارد كه تلاش دشمن آن بود كه در فرصتي مقتضي به نظام اسلامي آسيب وارد كند و از اين جهت انتخابات 88 را به عنوان يك فرصت طلايي در نظر گرفتند و عوامل و عاملان دروني فتنه نيز با قدرت طلبي و لجاجت به كمك عوامل بيروني رفتند و فتنه 88 را شكل دادند.

حجت الاسلام مهری ابراز داشت:فتنه سال 88 بى ترديد تقابل يك جناح سياسى با جناح ديگر در دايره نظام جمهورى اسلامى يا غائله اى در چارچوب اختلاف ميان نيروهاى سياسى باورمند به نظام دينى نبود،فتنه 88 به روشنى برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشكار و نيروهاى برانداز داخلى و خارجى در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود.

 وی تصریح  کرد:فتنه88 نسخه اعطايى نظريه پردازان كودتاى مخملين به پياده نظام شان در داخل ايران به شمار مى آيد ورجوع به توصيه ها و ديدگاه هاى عناصر صهيونيست ، جملگى حكايت گر يك واقعيت بزرگ و غيرقابل كتمان است، اين كه فتنه 88 نه پديده اى اتفاقى كه حاصل اتاق هاى فكركانون هاى صهيونيستى بوده است.

 امام جمعه گیلان غرب در تشریح ماهیت ضد انقلابی و دینی  علم گردانان فتنه ابراز داشت:وقايع پس از انتخابات دهم رياست جمهورى، جنگ احزابى بود كه كليت نظام دينى و خاصه اصل مترقى ولايت فقيه كه شاكله جمهورى اسلامى را تشكيل مى دهد، هدف گرفته بود؛ انتخابات با هرنتيجه ديگرى رقم مى خورد به بهانه اى ديگر، باز هم سناريوى آتش در تهران عملياتى مى شد.

وی گفت :اما اين بار نيز همچون همه مقاطع بعد از انقلاب اسلامى، محاسبات دشمنان و فريب خوردگان، اشتباه بود و غائله آفرينى آنان كه همراه با تجارب آشوب هاى تير 78 بود، در سایه بصیرت و اراده انقلابی مردم ولایی ، به شكستى مفتضحانه منجر شد.

حجت الاسلام مهری افزود:ایستادگی در برابر دشمن به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نعمت است و برهمین اساس دشمنان با قبول این اصل مهم در صدد ایجاد شکاف بین مردم، انقلاب و مسوولان هستند.

وی در پایان  حماسه 9 دی رایک  بیمه کننده انقلاب عنوان کرد و گفت: حماسه 9 دی نباید دستخوش افکار سطحی جناحی شود و اگر کسی بخواهد این را به نفع جناح خاصی بهره برداری کند ، به امام ، شهدا، رهبری و ملت خیانت کرده است.

وی ادامه داد: 9 دی تجلی حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی و به همه کسانی که وفادار به آرمان های والای انقلاب هستند، تعلق دارد و در همین راستا وظیفه داریم، با بصیرت و صلابت امسال و بلکه سالهای اتی  این روزعزیز و عزت افرین  را گرامی بداریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد