سرویس: اقتصادیکد خبر: 107983|09:53 - 1395/09/04
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب خبر داد؛

تخصیص اعتبار برای زیرساخت های شهرستان گیلان غرب

 تخصیص اعتبار برای زیرساخت های شهرستان گیلان غرب
مطلع الفجر: فرماندار گیلانغرب از اختصاص اعتبار جدید برای ایجاد زیرساخت های لازم در بخش های مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر، کرم محمدی روز پنجشنبه در نشست مشورتی توسعه شهرستان گیلانغرب افزود: برای تکمیل طرح آبرسانی شهر گیلانغرب از طریق سه حلقه چاه عمیق حفر شده، چهار میلیارد ریال و برای ادامه کار طرح فاضلاب شهر سرمست نیز 20 میلیارد ریال اختصاص یافته است.وی بیان کرد: پیش بینی می شود این طرح ها در سال 96 تکمیل و با بهره برداری آنها بخش زیادی از مشکلات مردم گیلانغرب در این بخش رفع شود.

وی اظهار داشت: اجرای طرح فاضلاب شهرک های سراب، شهید رجایی، فرهنگیان و شهرداری هم از طریق اجرای تبصره 3 موضوع در دستور کار است تا با اجرای این مصوبه، مشکل فاضلاب این شهرک ها حل شود.
فرماندار گیلانغرب ادامه داد: تا پایان امسال 110 میلیارد ریال اعتبار نیز در جاده گیلانغرب به سومار در محور دهستان ویژنان برای تعریض جاده ، حذف نقاط حادثه خیز، اصلاح پل ها و روکش آسفالت مسیر هزینه می شود ضمن این که گردنه صعب العبور روان در این مسیر حذف و حدود هفت کیلومتر از طول مسیر نیز کاهش می یابد.
محمدی ادامه داد: تعریض و بهسازی راه زله زرد هم به عنوان راه اصلی و شریانی گیلانغرب به سومار نیز در دستور کار است و در نوبت ابلاغ ردیف مربوطه در اعتبار ملی قرار دارد که پس از ابلاغ عملیاتی می شود.
وی گفت: با پیگیری های صورت گرفته یک هزار هکتار از زمین های کشاورزی دهستان ویژنان در برنامه پوشش انتقال آب سد شرف شاه قرار گرفته است که با تکمیل این طرح ، آب مورد نیاز یک هزار هکتار از زمین های کشاورزی این دهستان به آبی تبدیل خواهد شد.
این مقام مسوول با بیان این که 69 میلیارد ریال اعتبار نیز برای جرای طرح های عمرانی حوزه بهداشت و درمان گیلانغرب اختصاص یافته است، گفت: این طرح ها در مرحله مکان یابی و اخذ مجوزهای ساخت برای اجرا هستند.
محمدی افزود: همچنین 20 میلیارد ریال تسهیلات با سود چهار درصد از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان کرمانشاه برای اجرای طرح های اشتغالزا در نقاط محروم اختصاص یافت که با اولویت دهستان محروم ویژنان درحال اجراست.
وی مشارکت و همراهی مردم را مهم ترین شاخص ارتباط نزدیک دولت و ملت دانست و ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح ها موجب ایجاد تحول بیشتر در منطقه شود/ایرنا
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد