سرویس: سلامتکد خبر: 107619|10:58 - 1395/08/23
نسخه چاپی

رئیس شبکه دامپزشکی گیلانغرب؛

۱۸ واحد عرضه مرغ زنده در گیلانغرب پلمب شد

۱۸ واحد عرضه مرغ زنده در گیلانغرب پلمب شد
مطلع الفجر: رئیس شبکه دامپزشکی گیلانغرب از پلمب ۱۸ واحد عرضه مرغ زنده در این شهرستان با اخذ دستور قضایی خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر، دکتر حسین حیدری رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلانغرب در جمع خبرنگاران از پلمب ۱۸  واحد عرضه مرغ زنده در این شهرستان طی هفته گذشته با اخذ دستور قضایی خبر داد.

 

وی اظهار داشت: این اقدام در راستای مبارزه با عرضه و کشتار غیر مجاز مرغ زنده و همچنین اجرای مصوبات کارگروه بهداشت و به منظور پیشگیری از بروز بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان با توجه به فرارسیدن فصل سرما بوده است.

 

رئیس شبکه دامپزشکی گیلانغرب با بیان اینکه در فصل سرما شیوع بیماری های طیور افزایش می یابد، گفت: پلمب این تعداد مراکز عرضه مرغ زنده متخلف با همراهی و همکاری مرکز بهداشت شهرستان، شبکه دامپزشکی، شهرداری، اصناف و نیروی انتظامی بوده است.

 

حیدری خاطرنشان کرد: نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر عرضه فرآورده های خام دامی به طور مستمر ادامه داد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب از طریق دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.

 

به گفته این مقام مسئول، اخطارهای لازم به مراکز عرضه مرغ زنده داده می شود که در صورت عدم توجه به اخطارهای دامپزشکی پلمب واحدها در دستور کار قرار می گیرد.

 

وی از شهروندان خواست که گوشت و فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز و فروشگاه های مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و از خرید هرگونه گوشت کشتارغیرمجاز جدأ خودداری کنند.

 

رئیس شبکه دامپزشکی گیلانغرب گفت: تلفن چهاررقمی ۱۵۱۲ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه گزارش، انتقاد، پیشنهاد و گزارشات مردمی است و در اسرع وقت به آنها رسیدگی خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد