سرویس: اقتصادیکد خبر: 107383|14:03 - 1395/08/15
نسخه چاپی

نایب رئیس کمیسیون اصل 90:

منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارد

منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارد
مطلع الفجر: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارد لذا لازم است هرچه سریعتر این مطالبه مردم در هیئت دولت تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال شود

به گزارش مطلع الفجر ،فرهاد تجری در گفتگو بابازی درازاظهار داشت: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین یکی از مباحث مهمی بوده که به بارها به عنوان مطالبات جدی از سوی مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در هیئت دولت مطرح و پیگیری مستمر شده است.

 

وی افزود: پیگیریهای لازم جهت الحاق منطقه تجاری قصرشیرین به هفت منطقه آزاد پیشنهادی دولت به مجلس در حال انجام است و طی چند روز آینده این امر قبل از تصویب مناطق آزاد در مجلس محقق شود.

 

نایب رئیس اول کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر طی هفته آینده دولت طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را با هفت منطقه دیگری که به مجلس ارائه می‌کند به تصویب نرساند، این فرصت را از دست خواهیم داد.

 

تجری یادآور شد: جهت تصویب این منطقه تجاری مطالبات جدی با رئیس جمهور، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، معاون امور مجلس رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور مطرح شده و پیگیری های مستمری از این سو صورت پذیرفته که امید است نتیجه مورد نظرمحقق شود.

 

وی استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های موجود برای ایجاد اشتغال پایدار، رفع بیکاری قشر عظیمی از مردم شهرستان های مرزی حوزه انتخابیه، رونق اقتصادی و رشد صنعتی، جذب سرمایه و توسعه صادرات را تحقق افقهای پیش رو در جهت تصویب طرح منطقه تجاری صنعتی آزاد قصرشیرین عنوان کرد.

 

نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: انتظار می رود دولتمردان نیاز ویژه استقلال اقتصادی، صنعتی منطقه محروم استان کرمانشاه و شهرستان های مرزی را مورد اهتمام و توجه قراردهند و در جهت پیشرفت اقتصادی این استان گام های ویژه ای بردارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد