سرویس: سیاسیکد خبر: 107279|08:29 - 1395/08/12
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب :

استکبار ستیزی از اصول انکار ناپذیر نظام اسلامی است/ شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان بیانگر اقتدار ملی ایران اسلامی است

 استکبار ستیزی از اصول انکار ناپذیر نظام اسلامی است/ شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان بیانگر اقتدار ملی ایران اسلامی است
مطلع الفجر: امام جمعه گیلان غرب گفت :مردم بصیر و سرافراز، یک دل و یکصدا ،دریوم الله 13 آبان که نمودعینی استکبارستیزی ایران اسلامی است،فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد طه مهری در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجراظهار داشت ، مردم مقاوم و انقلابی همیشه در صحنه گیلانغرب هم صدا  با ملت بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان یکبار دیگر ضمن انزجار خود از استکبار جهانی ، تبعیت، پیروی و وفاداری خود را از فرامین رهبری و ارزش های والای انقلاب به منصه ظهور خواهند نشاند .

وی به ماهیت انقلاب اسلامی  اشاره کرد وتصریح کرد:استکبار ستیزی  از اصول انکار ناپذیر و غیر قابل مسامحه  نظام اسلامی   و مردم انقلابی ان  است و در راهپیمایی 13 آبان، بی شک مردم نیز با حضور باشکوه روحیه استکبارستیزی خود را همانند گذشته یکبار دیگر به دشمنان ثابت خواهند کرد.
حجت الاسلام مهری افزود: 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نماد مبارزه ملت انقلابی با استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکاست.


وی ابراز داشت:به راستی  بزرگداشت ۱۳ آبان زمینه‌ساز ترسیم چهره واقعی استکبار برای نسل جدید است که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند , اگر در خصوص ماهیت ظالمانه استکبار در کشورها آگاه‌سازی نشود دشمنان می‌تواند با حربه‌های خوش رنگ و لعاب خود جوانان ما را فریب دهند و آن‌ها را از نظام و انقلاب دور کنند.
 حجت الاسلام مهری روحیه انقلابی و استکبار ستیزی را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاول‌ گران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند.

 

امام جمعه گیلانغرب اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی و دانشجویان انقلابی این مرز و بوم بابصیرت و شناخت تمام هیچ گاه راه دوستی با آمریکای جهانخوار که مصداق بارز و تمام و کمال استکبار است را پیش نخواهند گرفت و بر این اصل خود نیز پافشاری خواهند کرد.

 

وی اذعان داشت: ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان امسال پرشورتر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد و تا زمانی که آمریکا و سردمداران آن از اقدامات خصمانه ، رفتارهای  فریبکارانه و دورنگی های خود در منطقه و دنیا دست برندارند شعار مرگ بر آمریکا نیز ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان بیانگر اقتدار ملی ایران اسلامی است گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان به دشمنان نظام اسلامی ثابت می کند که ملت همیشه سرافراز ایران در مسیر آرمان ها و اهداف خود همچنان پابرجا و استوار است و در برابراستکبار و در راس آن امریکا ،هیچگاه سر سازش فرود نخواهد آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد