کد خبر: 107236|11:07 - 1395/08/10
نسخه چاپی

فیلم دیده نشده دهه 60/

روایتی کوتاه از زندگی رزمنده جانباز 55 درصد گیلانغربی+ فیلم

روایتی کوتاه از زندگی رزمنده جانباز 55 درصد گیلانغربی+ فیلم
مطلع الفجر:اگرچه هرگوشه از تاریخ مقاومت مردم گیلان غرب در دفاع مقدس خود مستلزم ساخت هزاران دقیقه فیلم روایی است اما نشر حتی دقایقی از تصاویر مستند ان دوران به حق خاطره ساز است.

 به گزارشمطلع الفجر،شهرستان گیلانغرب به لحاظ واقع شدن در کانون دفاع مقدس  هر گوشه آن مملو از خاطره های مبارزه و مقاومت غیرتمندانه در برابر دشمن بعثی است.

اگرچه هرگوشه از تاریخ  مقاومت مردم گیلان غرب در دفاع مقدس خود مستلزم ساخت هزاران دقیقه فیلم روایی است اما نشر حتی دقایقی از تصاویر مستند ان دوران به حق خاطره ساز است.

زنده یاد رزمنده 55 درصد "ماشااله عزیزی" از خیل رزمندگان ایثارگری بود که با اغازین روزهای دافاع مقدس  و از شهریور سال 59 وارد میدان مبارزه شد و همواره اخلاص و ارادت خود به نظام و انقلاب را با حضور مداوم در جبهه  های حق علیه باطل به ظهور و نمود رساند.
 

 

این رزمنده ایثارگر  در پیستهای مهمی  در شاکله بسیج  حضور  داشت و حتی در یکی از روزها به دنبال انجام یک مرحله عملیات شناسایی  در منطقه حاجیان گیلانغرب از ناحیه  پا  و سایر اعضای بدن به شدن مورد اثابت  دشمن قرار گرفت  و از  این حیث  ازخیل جانبازان فداکار و ایثارگر  به شمار  می امد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد