کد خبر: 106427|08:00 - 1395/06/31
نسخه چاپی

فیلم اختصاصی دیده نشده/

مصاحبه و فیلم دیده نشده ازدهه 60 گیلانغرب+ عکس و فیلم

مصاحبه و فیلم دیده نشده ازدهه 60 گیلانغرب+ عکس و فیلم
مطلع الفجر:درلحظه های اولیه تجاوز بعثیون به گیلانغرب نیروهای کمی از سپاه و بسیج مردمی باحداقل امکانات می جنگیدند،وقتی دشمن تلاش و مقاومت بی امان مردم و رزمندگان را در دروازه های گیلانغرب دیدعقبه این مقاومت دراذهان آنها زیاد جلوه میکرد و باعث ترس در وجودشان شد......

به گزارش مطلع الفجر/آنچه می بینید تصاویری و فیلمی  از ویرانه هایی بعد از جنگ بنام "گیلان غرب" است که  مردم  مقاوم ان  و رزمندگانش با جسارت خود نامشان را بر تارک تاریخ دفاع مقدس ماندگار کردند .

در  ادامه   و بر روی این فیلم هم  مصاحبه  دهه 60   خواهر محترمِ شهید بسیطی سردار والامقام دوران دفاع مقدس گیلانغرب که جزو رزمندگان و امدادگران داوطلب و خودجوش در گیلانغرب بود منتشر شده اشت .

-او در این مصاحبه میگوید :درلحظه های اولیه تجاوز بعثیون به گیلانغرب نیروهای کمی از سپاه و  بسیج مردمی باحداقل امکانات می جنگیدند ،وقتی دشمن تلاش ومقاومت بی امان  مردم و رزمندگان را در دروازه های گیلانغرب دید این مقاومت دراذهان انها زیاد جلوه میکرد و باعث ترس در وجودشان شد.

- این لشکرعراقی که به دروازه های گیلانغرب با مقاومت مردم مواجه شده بود از ترس عقب نشینی کردن در همین ساعات عقب نشینی نیروهای هوانیروز وارد میدان شدند و همپای مردم مقاوم و رزمندگان  دشمن در در جاده های منتهی به گیلانغرب تار و مار شد.......

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد