سرویس: اجتماعیکد خبر: 106318|10:16 - 1395/06/24
نسخه چاپی

پشت پرده نفوذ گروه های مدلینگ در پوشش کنسرت/ ترویج رسمی عریانی با ابزار مدیران وزارت ارشاد + تصویر

پشت پرده نفوذ گروه های مدلینگ در پوشش کنسرت/ ترویج رسمی عریانی با ابزار مدیران وزارت ارشاد + تصویر
مطلع الفجر: فعالیت گروه های غیرقانونی مدلینگ در کنسرتهای موسیقی در راستای ترویج پوشش های سخیف و غیر اخلاقی، علاوه بر کسب در آمد، عملا تلاشی بی پرده برای ایجاد انحرافات اخلاقی است.

به گزارش مطلع الفجر به نقل از مرصاد،در حالی که مدیران میانی وزارت فرهنگ و ارشاد از جمله مدیران کل این وزارت خانه عملا تبدیل به ابزاری برای پرشدن جیب "دلالهای نورچشمی" با اعطای مجوز کنسرت شدند اما ظاهرا این تنها راه کسب درآمد از کنسرتها نیست.

 

فعالیت گروه های غیرقانونی مدلینگ در کنسرتهای موسیقی در راستای ترویج پوشش های سخیف و غیر اخلاقی، علاوه بر کسب در آمد، عملا تلاشی بی پرده برای ایجاد انحرافات اخلاقی مخصوصا در استانهایی است که جا افتادن برخی پوشش های زننده و باورنکردی چندان کار آسانی نبوده است.

 

 

تصویر ثبت شده از صف اول یکی از کنسرتهای موسیقی در تالاری به نام انتظار که روزگاری میزبان همایشهای مهدوی در کرمانشاه بود نشان می دهد که مانکن هایی با ژست های از پیش تعیین شده در حال معرفی و تبلیغ شلوارهای پاره و عریان برای بانوان هستند.

 

از حد گذراندن ترویج انحرافات اخلاقی آنهم از سوی مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد و از بودجه بیت المال، نه تنها از سوی مدعی العموم بلکه از سوی نهادهای متولی امنیت مردم برای ریشه یابی پروژه نفوذ فرهنگی قابل پیگیری است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد