سرویس: ویژهکد خبر: 10606|08:23 - 1392/02/21
نسخه چاپی

اقدام خیرانه معلم گیلانغربی ،بهسازی و تجهیز واحدهای آموزشی روستاهای محروم

اقدام خیرانه معلم گیلانغربی ،بهسازی و تجهیز واحدهای آموزشی روستاهای محروم

IMG13071888مطلع الفجر-محمدرضا حاتمیان معلم مقطع ابتدایی آموزش و پرورش گیلانغرببا اقدام خیرانه خود،قصد دارد تا پایان خدمتش  با هزینه شخصی اقدام به بهسازی، زیباسازی و تجهیز واحدهای آموزشی مناطق محروم  نماید

 به گزارش مطلع الفجر، حاتمیان همه تجهیزات و امکانات مدرسه های محل خدمت خود را شامل میز و صندلی، تلویزیون، تخته سیاه و امکانات ورزشی را از محل درآمدهای شخصی تهیه می کند و تاکنون در هیچ یک از مدارسی که حضور داشته اعتبار سرانه مدرسه از آموزش و پرورش نگرفته است

.این واحد آموزشی در واقع محل خدمت این فرهنگی است و چهارمین مدرسه ای است که توسط این معلم که خود فرزند شهید است، بهسازی و زیباسازی شده است.

وی هرساله بخشی از درآمدهایش را با انتخاب یه واحد فرسوده  و بهسازی و بازسازی آن، صرف می نماید، با این هدف که دانش آموزان در شرایط مطلوبی به تحصیل علم بپردازند.

این خیر گیلانغرب اکنون در مدرسه پاسداران روستای افشار آباد از توابع دهستان دیره و آخرین نقطه حوزه استحفاظی شهرستان گیلانغرب مشغول آموزش به چهار نفر دانش آموز این واحد آموزشی است.

وی همچنین نسبت به برپایی کلاس آموزش قرآن و محفل انس با قرآن در این مدرسه اقدام کرده است، بگونه ای که دانش آموزان اکنون براحتی می توانند آیات قرآن را تلاوت کنند.

حاتمیان همچنین با ایجاد نمازخانه ای زیبا در مدرسه به موضوع مهم برپایی نماز جماعت دانش آموزان مبادرت کرده و برنامه های ورزشی مناسبی نیز برای دانش آموزان خود تدارک دیده است. وی در این واحد آموزشی با ایجاد مکانی بعنوان یادگاری جبهه و جنگ از آثار دوران دفاع مقدس در مدرسه با هدف حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس و شناخت دانش آموزان از این دوران نگهداری می کند. محمدرضا حاتمیان معلم خیر تنها هدف خود را جلب رضای خدامی داند و می گوید"چون دانش آموزان از این اقداماتم خوشحال می شوند در نتیجه من هم خرسندم"

برگرف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد