سرویس: سیاسیکد خبر: 105851|14:45 - 1395/05/22
نسخه چاپی

امام جمعه موقت گیلانغرب ؛

وزارت اطلاعات،وزارت‌خانه‌اي متعلق به نظام اسلامي و در خدمت مردم است/ ايجاد خط فاصل با رأس جريان استكبار ،از مهم‌ترين مباني قطعيِ امام (ره) وجاي هيچ‌گونه مسامحه ندارد

وزارت اطلاعات،وزارت‌خانه‌اي متعلق به نظام اسلامي و در خدمت مردم است/ ايجاد خط فاصل با رأس جريان استكبار ،از مهم‌ترين مباني قطعيِ امام (ره) وجاي هيچ‌گونه مسامحه ندارد
مطلع الفجر:امام جمعه موقت گیلانغرب گفت: وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي، وزارت‌خانه‌اي متعلق به نظام اسلامي و در خدمت مردم است و اين وزارتخانه كليدي و حساس به هيچ جناح و گروه سياسي و يا غير آن تعلق ندارد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،حجت الاسلام و المسلمین سید سیف اله موسوی در خطبه های نماز جمعه  و در مصلی این شهر اظهار داشت:وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي، وزارت‌خانه‌اي متعلق به نظام اسلامي و در خدمت مردم است و اين وزارتخانه كليدي و حساس به هيچ جناح و گروه سياسي و يا غير آن تعلق ندارد و در راستاي اهداف نظام اسلامي، چشم بينا و بيدار اين نظام و سنگر حساس و مهمي است كه در همكاري و همراهي با ساير نهادهاي امنيتي و نظامي كشور توانسته است به لطف خداي متعال در امنيت مثال‌زدني كنوني كشور سهم جدي و مهمي داشته باشد.

 

وی افزود: در طول سالهاي گذشته، تلاش‌هاي فراوان دشمن براي صدمه زدن به دستگاه اطلاعاتي كشور و يا متهم و ملكوك كردن اين نهادها با شكست مواجه شده است و به خواست خداي متعال، سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف در ميان مردم از محبت و احترام و در چشم دشمن از مهابت و صلابت و نفوذناپذيري برخوردارند كه اين وضعيت بايد حفظ شود و بهبود يابد.

 

 امام جمعه موقت گیلان غرب ضمن اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب اسلامي با وزير و معاونان و برخي از مديران  تصریح نمود: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، اين وزارتخانه را "سنگري بسيار مهم و حساس" و "چشم بينا و بيدار نظام اسلامي" خواندند و تأكيد كردند: وزارت اطلاعات، پوسته‌ي سخت نظام است و به‌هيچ‌وجه نبايد آسيب‌پذير شود.

 

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت:علاوه بر توصيه‌هاي مشخصي كه رهبر معظم انقلاب به وزارت اطلاعات داشتند، تأكيد ايشان بر حفظ خط فاصل ميان نظام اسلامي و استكبار جهاني به ‌سركردگي آمريكا نكته بسيار مهم و كليدي اين ديدار بود.

 

وی خاطرنشان کرد:در حالي‌كه برخي از جريانات سياسي به‌واسطه اشتباهات محاسباتي و ديگر مشكلاتي كه با آن مواجه هستند، تصور مي‌كنند كه راه فلاح و سعادت ملت ايران در رابطه با آمريكا و مذاكره با آمريكا است، مشكلاتي ازجمله عدم توجه به ظرفيت‌هاي داخلي كشور،خسته شدن خود اين افراد از ايستادگي و مقاومت و تصور غلط آن‌ها مبني بر اين‌كه مردم خسته شده‌اند، اعتماد باطل و غلط آن‌ها به شيطان بزرگ و... دلايل ديگري است كه باعث چنين تصورات خامي شده است.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: اين در حالي است كه ملت ايران نه تنها خسته نشده است بلكه از هر نوع ذلت‌پذيري و كرنش در برابر آمريكا ابا دارد و از چنين سياسيون و سياستي نيز نفرت داشته و دارد و به تبعيت از ملت ايران، مسؤولان كشور در قواي مخلتف نيز بايد چنين باشند كه ان‌شاءالله به نحو مطلوبي هستند و خواهند بود.

 

 وی تصریح نمود:در برابر چنين تصورات غلطي كه دعوت به پاك كردن خط فاصل ميان انقلاب اسلامي و آمريكا مي‌كند، واقعیت این است  كه ايجاد خط فاصل و دوري گزيدن از رابطه با شيطان بزرگي كه به هيچ عهدي پايبند نيست و در رفتارهاي سالهاي اخير خود نيز نشان داده است كه در پشت چهره به‌ظاهر خندان خود دشنه‌اي براي خيانت و خنجر زدن از پشت مخفي كرده است، سياست كلي و اصلي نظام اسلامي است و اين سياست مبتني بر مسلمات نظرات امام راحل شكل‌گرفته است.

 

امام جمعه موقت گیلانغرب  مباني انقلاب اسلامي را آثار و بيانات صريح امام خميني(ره)خواند و تأكيد كرد: ايجاد خط فاصل با رأس جريان استكبار يعني آمريكا از مهم‌ترين مباني قطعيِ امام بزرگوار ماست و اين مسأله جاي هيچ‌گونه مسامحه و سهل‌انگاري ندارد.

 

وی اذعان داشت:اميد است كه همه مسؤولان انقلابي و غيور كشور تذکرات صريح و روشن رهبر معظم انقلاب اسلامي را به‌خوبي درك و به مقتضاي آن عمل نمايند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد