سرویس: سیاسیکد خبر: 104657|12:36 - 1395/04/11
نسخه چاپی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم .ص. کرمانشاه؛

ساده لوحان داخلی با مطالعه" کتاب قصه بزبز قندی" با ادبیات ابتدایی دشمن شناسی اشنا شوند/تهدید امروز جامعه ما معظل بی بصیرتهای داخلی است نه تهدیدهای خارجی

ساده لوحان داخلی با مطالعه" کتاب قصه بزبز قندی" با ادبیات ابتدایی دشمن شناسی اشنا شوند/تهدید  امروز جامعه ما معظل بی بصیرتهای داخلی است نه تهدیدهای خارجی
مطلع الفجر:مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم .ص. کرمانشاه گفت:؛ باید امروز به ساده لوحانی که در انها شمع دشمن شناسی خاموش شده و این قوه بصیرتی مرده است یک جلد "کتاب قصه بز بز قندی " داد تا حد اقل با ادبیات ابتدایی دشمن شناسی اشنا شوند .

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم .ص. کرمانشاه در مراسم روز جهانی قدس و دراجتماع هزارن نفری مردم  شهرستان گیلانغرب موضوع درک فضیلت اولیای الهی را از جانب مردم یاد اور شد و اظهار  داشت: حقیقتا درک فضیلتهای  اولیای خداوند برای هرکس قابل درک و فهم نیست  و در این بین  میتوان گفت تکبر از اساسی ترین مولفه هایی است که باعث می شود انسانها از در ک فضایل معنوی انها ناتوان گردند .

 

حجت الاسلام والمسلمین علی مراد یوسفی تصریح نمود:اکنون و در سالهای مقارن انقلاب اسلامی عده ای حتی در زمان امام خمینی .ره.هم مخالف حرکت انقلابی انحضرت بودند و مدعی بودند که باید حرکت اصلاحی  در پیش گرفته شود .

 

وی با توجه به اینکه  عده ای امروز در حالی که خود زمانی  چهره هایی انقلابی محسوب می شدند اما امروز میبینیم که اراده و همراهی انها تنها زبانا بوده  و در عمل   از همراهی و پشتیبانی از ولایت فقیه و ارمانهای اصیل انقلاب باز مانده اند تصریح نمود: عده ای امروز فقط از ولایت فقیه و حمایت ان لفاظی ها را بلدند در حالی که باید به انها گفت ،ولایت مداری عملی را از زن ناصر دین شاه بیاموزید.

 

وی به یکی دیگر از خصلتهایی که باعث می شود فضیلتهای اولیای خدا و ولایت فقفیه نایده گرفته شود اشاره کرد و ابراز داشت: پذیرش رذالت دشمنان خدا از موضوعات دیگر است که باید گفت هرکسی قدرت درک انرا ندارد  و عده ای که قوه دشمن شناسی ضعیفی دارند به واسطه  ساده اندیشی و بیماری قلب همواره از درک عمق رذالت و فریب کاری و خباثت دشمنان ناتوانندو همواره از مذاکرده و اشتی با دشمن سخن میزانند .

 

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با تاکید بر اینکه امروز جایگاه مقتدارنه جمهوری اسلامی در عرصه توان نظامی برای همگان پذیرفته شده است و ما از این حیث هیچ تهدیدی نداریم گفت :امروز با قاطعیت عرض میکنم که جمهوری اسلامی از حیث نظامی با هیچ تهدید خاصی روبرو نیست.

 

وی وجود سادلوحان بی بصیرت را در داخل از تهدیدهای کنونی عنوان کرد و ابراز داشت: تهدید کنونی جامعه ما  رویاروی با برخی چهره های بی بصیرت وهمان تهدیدی است که متوجه عصر حضرت امیر المومنین علی .ع. و حضور برخی بیماردلان ساده لوح داخلی است که گاها در زمین دشمن اگاهانه یا ساده لوحانه بازی میکنند.

 

حجت الاسلام یوسفی طرح این موضوع که ابراز شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل وجه قرانی و دینی ندارد  را تنها ادعای سطحی نگران زمان دانست و یاد اور شد :طرح این ادعا از سوی کسانی که خود از مفسران قرانی و دینی هستند جای بسی تاسف دارد چرا که اساس این شعار  استکبار ستیزانه و طاغوت ستیزانه در عین حال  ریشه در قران و مکتب ما دارد و به هیچ وجه  قابل تغییر و تفسیر نیست .

 

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم .ص. کرمانشاه ،بهره گیری از قوه بصیرت و دشمن شناسی را ضرورت امروز جامع دانشت و ابراز داشت : باید امروز به ساده لوحانی که در انها شمع  دشمن شناسی خاموش شده و این قوه بصیرتی مرده است دیک جلد "کتاب قصه بز بزقندی " داد تا حد اقل با ادبیات ابتدایی دشمن شناسی اشنا شوند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد