سرویس: ورزشیکد خبر: 104279|13:42 - 1395/04/01
نسخه چاپی

با حضور مسئولان شهرستانی؛

مدرسه فوتبال در گیلانغرب راه انداری شد+ تصاویر

مدرسه فوتبال در گیلانغرب راه انداری شد+ تصاویر
مطلع الفجر:رئیس اداره ورزش و جوانان گیلانغرب گفت :به منظور تعالی جایگاه ورزش فوتبال با حضور 100 نونهال مدرسه فوتبال در این شهرستان گیلانغرب راه اندازشد.

 سیروس محمدیاری  درگفتگو با خبرنگار مطلع الفجرو در حاشیه  آیین آغاز به کار این مدرسه فوتبال،تصریح نمود: هم اکنون 100 نونهال کمتر از 9 تا 14 سال در ایام تابستان زیر نظر پنج مربی مجرب آموزش های لازم را فرا می گیرند.


وی به اهداف راه اندازی مدرسه فوتبال تاشهر کرد  و اظهار داشت: یادگیری مهارت های ورزشی و آموزش های مربوط به فوتبال، کشف استعدادها، معرفی افراد مستعد به تیم های باشگاهی مطرح و ملی و غنی سازی اوقات فراغت نونهالان اهم اهدافی است  که مدرسه برای ان راه اندازی شده است.


محمدیاری با بیان اینکه شهرستان گیلانغرب بستر رشد استعدادهای زیادی تاکنون در عرصه ورزش شهرستان بوده است ابراز داشت: هفت فوتبالیست در سنین نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و یک بانوی فوتسالیست از شهرستان گیلانغرب هم اکنون به عضویت تیم های ملی در آمده اند که این افتخار بزرگی برای ورزش شهرستان است.


 معاون فرماندار گیلانغرب نیز  در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مطلع الفجر بر ضرورت توجه به مقوله غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و در سخنانی، اهمیت ورزش را علاوه بر بعد افتخارات ملی آن برای کشور و نظام، یکی از ارکان مهم در تحقق اهداف اخلاقی و تربیتی در جامعه عنوان کرد.

 

فرهاد همتی  تصریح نمود :ورزش به عنوان بستر نشاط اور و سلامت افزا است  که توسعه آن، باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی و سر زندگی در جامعه می شود.

 

 در  ادامه این برنامه یکی از مربیان فعال حوزه فوتبال شهرستان گیلان غرب هم به خبرنگار مطلع الفجر گفت : شهرستان گیلانغفرب به صورت بالاقوه دارای استعدادهای خوبی در امر ورزش و خصوصا فوتبال است که رشد و بالندگی این استعدادها نیازمند توجه و حمایت  مسئولان در شهرستان گیلان غرب و استان است .

 

قباسیاه که سالهاست در زمینهای فوتبال شهرستان کار مربیگری فوبیال را در رده های مختلف بر عهده دارد ضمن تقدیر از وجموعه ورزش شهرستان و هیات ورزشی فوتبال گیلان غرب تصریح نمود : بی شک برای معرفی گیلان غرب به عنوان یک قطب ورزشی و خصوصا فوتبالی نیازمند توجه مستمر و مداوم مسئولان هستیم چرا که رفع بسیاری از مشکلات و چالشهای پیش روی ورزش شهرستان به منظور ارتقاء سطح کیفی کار دلسوزی و حمایت مسئولان را میطلبد .


 در حال حاضر در قالب 28 هیات ورزشی یک هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته  در گیلانغرب مشغول فعالیتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد