سرویس: ورزشیکد خبر: 100475|17:30 - 1394/11/26
نسخه چاپی

دو کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جام یادگار امام (ره) شرکت می کنند

دو کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جام یادگار امام (ره) شرکت می کنند
مطلع الفجر:دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از حضور دو آزادکار کرمانشاهی در مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام (ره) در اسفند ماه امسال خبر داد.

مطلع الفجر:منصور کیانی روز دوشنبه در گفت و گو یی اظهار کرد: علی عظیمی در وزن 42 کیلوگرم و محمدرضا مرادیانی در 76 کیلوگرم دو کشتی گیر کرمانشاهی هستند که در این مسابقات حضور خواهند داشت.
وی افزود: مسابقات بین المللی جام یادگار امام (ره) قرار است روزهای 13 و 14 بهمن در تهران برگزار شود.
کیانی با بیان اینکه هیات کشتی کرمانشاه می تواند یک مربی برای تیم سوم منتخب ایران در این مسابقات معرفی کند، گفت: تاکنون سه کشور آذربایجان، ارمنستان و اوکراین برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه در ادامه از دعوت چهار کشتی گیر دیگر کرمانشاهی به اردوی مشترک تیم های خردسالان و نونهالان کشورمان خبر داد و افزود: آزیر رحیمی در 35 کیلوگرم، محمدرضا قیاسی و محمد ابراهیم حسینی در 73 کیلوگرم و امیرحسین هراتی در 85 کیلوگرم نفرات دعوت شده به اردو هستند.
وی همچنین از حضور یکی از مربیان کرمانشاهی به نام مصطفی معینی نیز در این اردو خبر داد و گفت: پنجمین اردوی بسترسازی تیم های ملی کشتی آزاد خردسالان و نونهالان از روز 26 بهمن ماه در شهرستان ساری آغاز و تا سی ام همین ماه ادامه می یابد. /ایرنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد