کد خبر: 93646|15:28 - 1394/06/01
نسخه چاپی

فتاحی؛

جمعیت هلال احمر گیلانغرب 3400 عضو داوطلب دارد/حضورداوطلبانه پزشکان در کاروانهای سلامت حرکتی ارزشی است

جمعیت هلال احمر گیلانغرب 3400 عضو داوطلب دارد/حضورداوطلبانه پزشکان در کاروانهای سلامت حرکتی ارزشی است
مطلع الفجر:رییس هلال احمر شهرستان گیلان غرب گفت:خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر در شهرستان گیلانغرب 3400 عضو داوطلب دارد که بر مبنای علاقه ای خدا پسندانه و نوع دوستانه گرد هم امده اند.

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان غرب، مصادف با روز پزشک با خانم دکتر فتاحی ،پزشک عضو داطلب این نهاد- سرپرست مرکز بهداشت- دیدار نمودند.

 

رییس هلال  احمر شهرستان گیلان غرب ضمن تبریک روز پزشک گفت : با توجه به اینکه  اول شهریورماه هر سال، به مناسبت بزرگداشت ابن سینا، حکیم و پزشک سرآمد روزگاران، روز پزشک نامگذاری شده است، مسئولان جمعیت هلال احمر  شهرستان گیلانغرب و اعضای داوطلب با پزشک داوطلب  عضو این نهاد که همواره  حامی محرومان  و نیازمندان  بوده دیدار  و این روز را به وی تبریک گفتند.

در این دیدار عبدالرحمن فتاحی از حضور  فعال و خیر خواهانه پزشکان که در کاروانهای سلامت  با شور و شوق  جمعیت را همراهی نموده اند سپاسگزاری نمود.

 

فتاحی رسالت بی منت و خالصانه پزشکان صادق و خالص  را یاد اور شد و ابراز داشت :بی شک  یاد خدا در پزشکی نقش برجسته ای برعهده دارد، آنگاه که بیمار در مراحل شدید و بحرانی قرار گرفته و پزشک مضطرب و نگران است، تنها امید بخش دل او، اطمینان به قدرتی بی پایان و هستی بخش می باشدکه بر سراسر وجود بیمار حکومت می کند و درمان واقعی به دست توانای اوست.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گیلان غرب ازشهرستانهای تاریخی  و با اصالت غرب کشوراست ودر حوزه نیروهای علاقمند داوطلب هلال احمراست اظهار داشت:در کل 350 داوطلب در گروههای مختلف  حمایتی،هدایتی ، مشارکتی  و مهارتی جمعیت را یاری می کنند.

فتاحی ابراز داشت:علاقمندان با توجه به داشتن حس انسان دوستانه و خدا پسندانه ای که دارند بطور خاصی در تمام گروههای مختلف عضو داوطلب می شوند ودر کل  تعداد داوطلبین 3400 نفر می باشد.

 

وی  در خصوص آموزشهای ارائه شده به اعضا در این جمعیت اذعان داشت:آموزشهای کسب شده  شامل امداد و کمک های اولیه 35 ساعته ، کار داوطلبی 12 ساعته ،آموزش کارگاههای مهارت زندگی  و اجرای برنامه ها در مناسبتهای مختلف است .

رییس هلال  احمر شهرستان گیلان غرب در ادامه به اعزام کاروانهای سلامت از سوی این نهاد اشاره کرد و گفت : در سال جاری  این جمعیت اقدام به راه اندازی و اعزام 5 کاروان سلامت به مناطق محروم  روستایی و عشایری  نمود که طی ان به بیماران کمکهای دارویی و ویزیت رایگان ارائه می شود.

فتاحی در پایان این نکته را متذکر شد که اساساً داوطلبان این جمعیت خالصانه  و همواره بدون هیچ گونه چشم داشت در اجرای برنامه های این جمعیت شرکت کرده و عمر و وقت خود را صرف خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان این استان کرده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد