سرویس: گیلانغربکد خبر: 89379|08:02 - 1394/02/12
نسخه چاپی

موسوی در جشن میلاد امام علی .ع.

امام علی (ع)، نماد عدالت و اسوه حمایت از محرومان و مستضعفان بود

امام علی (ع)، نماد عدالت و اسوه حمایت از محرومان و مستضعفان بود
مطلع الفجر:حقیقتاًٌامام علی .ع. را می‌توان نمادی از برقراری عدالت در جامعه و احساس تکلیف در حمایت از محرومان و مستعضفان می‌شناسیم.

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،همزمان با سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین ، امام علی علیه السلام جشن بزرگی در حسینیه حضرت زینب .س. گیلانغرب برگزار شد .

در این  آیین معنوی که در آن  ارادتمندان و عاشقان امام علی .ع. حضور داشتند برنامه های مختلفی از جمله سخنرانی ، شعر خوانی ، مولودی و اهدای هدایان به افرادی که نامشان مزین به اسم "علی " بود  به اجرا در آمد .

همچنین دراین برنامه مدیر حوزه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب، سخنران ویژه مراسم با بیان سخنانی به تبیین جایگاه امام علی علیه السلام و لزوم پیروی از راه و روش حکومت داری آن بزرگوار پرداخت .

حجت الاسلام والمسلمین سید سیف اله موسوی، فضیلت‌های و برتری‌های امام علی (ع) را در زندگی شخصی، اجتماعی حکومت‌داری، امور خانوادگی، تربیت فرزندان شایسته، همنشینی با فقرا و نیازمندان جامعه یادآور شد و اظهار داشت : حقیقتاًٌامام علی .ع. را می‌توان نمادی از برقراری عدالت در جامعه و احساس تکلیف در حمایت از محرومان و مستعضفان می‌شناسیم.

وی همچنین یاد اور شد :به راستی که  امروز بر هر مسلمان آزاده‌ای شایسته است تا سیره و سلوک مولی الموحدین علی (ع) را الگو، اسوه خود قرار دهند تا با گذر از  ظواهر دنیا بتوانند در پیشگاه خداوند متعال سربلند و عزتمند زندگی کنند.

بعد از سخنرانی  مدیر حوزه علمیه ؛ مداح ارزشی اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی حمزه شاهمرادی ،با اجرای مولودی،موجب نشاط حاضرین در جشن شد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد