سرویس: ورزشیکد خبر: 89302|14:22 - 1394/02/09
نسخه چاپی

به بهانه سقوط راهیان به لیگ دسته 2؛

حکایت روزگار غم انگیز تنها تیم خصوصی کشور/ خداحافظ لیگ یک

حکایت روزگار غم انگیز تنها تیم خصوصی کشور/ خداحافظ لیگ یک
مطلع الفجر: تیم راهیان کرمانشاه پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ دسته اول کشور، در نهایت نتوانست در این لیگ ماندگار شود و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

به گزارش  مطلع الفجر ، پس از چند سال حضور نه چندان چشمگیر تیم فوتبال راهیان کرمانشاه در لیگ دسته اول کشور، بالاخره این تیم کرمانشاهی نتوانست سختی های لیگ دسته اول کشور را تحمل کند و به دسته پایین تر سقوط کرد.

 

بر اساس این گزارش، تیم راهیان کرمانشاه که در هفته های پایانی اسیر اما و اگر ها برای ماندگاری شده بوده، پس از اینکه تیم شهرداری تبریز در مقابل گل گهر سیرجان به پیروزی رسید، شانس خود را برای ماندگار در لیگ دسته اول از دست داد و بالاخره کابوس حضور در لیگ دسته دوم برایش فراهم شد!

 

راهیان کرمانشاه که به عنوان تنها تیم 100 درصد خصوصی کشور در لیگ دسته اول فعالیت می کرد، امروز به وضعیتی دچار شده است که کمتر کسی فکر می کرد برای این تیم دچارش شود.

 

تاثیر حاشیه های مدیریتی راهیان بر نتایج کسب شده

 

برای مخاطبان فوتبال استان کرمانشاه و کسانی که اخبار تیم های کرمانشاهی را رصد می کردند، این موضوع همواره مطرح شده است که چرا تیم راهیان با وجود داشتن سابقه حضور در لیگ برتر این چنین نتایج ضعیفی را به دست آورده است.

 

بدون شک اگر به روند حاشیه های این تیم نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که نتایج ضعیف این تیم کرمانشاهی در لیگ اخیر تشدید شد و این همزمان با اخبار منتشر شده از فرمان کریمی و ادعای مالکیت او بر این باشگاه بود.

 

 

فرمان کریمی مدیر عامل سابق شیرین فراز کرمانشاه مدعی شده بود که این باشگاه کرمانشاهی متعلق به اوست.

 

در این میان حاشیه هایی نیز در خصوص نام این باشگاه مطرح شده بود. بنا بر توضیحاتی که سایت باشگاه راهیان منتشر کرده است، نام قبلی باشگاه شیرین فراز بوده  که در سال 91 به راهیان تغییر کرده است.

 

مشکلات مالی تیم های خصوصی

 

یکی از مهم ترین مسائلی که در حوزه مدیریت تیم های خصوصی همواره مطرح بوده، مشکلات مالی این تیم ها و نداشتن پتانسیل کافی برای کسب درآمد بوده است.

 

این مسئله در نتایج تیم راهیان کرمانشاه نیز تاثیرگذار بوده است به طوری بارها این مسئله از سوی مدیران باشگاه اعلام شده بود.

 

با توجه به این موارد شاید بتوان مسائل حاشیه ای در نتایج راهیان تاثیرگذار بوده است اما آنچه که در نهایت موجب سقوط هر تیم خواهد شد، عزم تیم برای حضور و هماهنگی تمامی مجموعه تیم برای حضور قدرتمند است.

 

هر چند که نمی توان به طور قاطع در مورد این مسئله که علت سقوط راهیان به لیگ دسته دوم چه بوده نظر داد اما نتایج تیم های حاضر نشان داده است تیم ها در صورتی که عزم جدی برای حضور داشته باشند ماندگار خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد