سرویس: ویژهکد خبر: 89104|08:00 - 1394/02/07
نسخه چاپی

حجت الاسلام مهری

عزت نظام اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهداست

عزت نظام اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهداست
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب با تجلیل از نقش ماندگار و حماسه آفرینی شهدا گفت: عزت و سربلندی نظام اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهداست که جان شیرین خود را در دفاع از کیان اسلامی تقدیم نظام کردند.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر،حجت الاسلام محمدطه مهری در یادوار سردار شهید جهانشاه نوری افزود: شهادت مرگ با افتخار و بالاترین درجه ای است که تنها افراد برگزیده خداوند متعال به آن دست می یابند.

وی اظهار کرد: شهادتلوازمی دارد که شاخص ترین آن رعایت حقوق مردم و حق الناس است و این همان چیزی است که شهدا را از دیگر افراد جامعه برتر ساخته است.

وی گفت: تبیین و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه نیازمند اتخاذ راهکار درست و اصولی است و برای تحقق این مهم باید از تمام ظرفیت ها و امکانات به شکل مطلوب استفاده کرد.

سومین سالگرد شهادت سردار شهید جهانشاه نوری فرمانده گردان تیپ عملیاتی انصار الرسول و شهدای حادثه تروریستی منطقه شوشمی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان در شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

سردار شهید جهانشاه نوری فرمانده گردان تیپ عملیاتی انصارالرسول در پنجم اردیبهشت سال 91 همراه سه تن دیگر از همرزمانش در حمله تروریستی پژاک در منطقه شوشمی به فیض عظمای شهادت نایل شد.
شهرستان گیلانغرب  با 70 هزار نفر جمعیت در دوران دفاع مقدس 750 شهیدوالامقام  را تقدیم انقلاب و آرمانهای اسلامی  نموده است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد