کد خبر: 111884|14:02 - 1397/11/18
نسخه چاپی

طنین صدای خدمت درمناطق محروم؛

هم صدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و دولت در راستای خدمت به مناطق محروم گیلانغرب + تصاویر

 هم صدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و دولت در راستای خدمت به مناطق محروم گیلانغرب + تصاویر
مطلع الفجر:درهفتمین روز از دهه فجربا حضور جمعی از مسئولان ازطرحهای عمرانی ،آموزشی ،خدماتی، کشاورزی و ورزشی در شهرستان گیلانغرب بعمل آمد.
 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر،در هفتمین روز از دهه فجرباحضور فرماندار، مسئولان سپاه  و ادارات بهره برداری از چندین طرح عمرانی ،آموزشی ،خدماتی، کشاورزی و ورزشی در شهرستان گیلانغرب بعمل آمد.

 بهره برداری از ۳۵ طرح عمرانی ،آموزشی ،خدماتی، کشاورزی و ورزشی در شهرستان گیلانغرب بعمل آمد

این طرح ها شامل افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی ۱۷ شهریوردر شهر گیلانغرب، بازسازی شبکه انتقال آب ۲۴ روستای دهستان ویژنان ، راه روستایی و احداث پل گل خیرک ، دبستان ۲ کلاسه چم سورک و طرحهای دامپروری، بهسازی معابر و جدول گذاری  در دهستانهای چله و حومه با ۳۲نفر اشتغالزایی است برای ایجاد و تکمیل این طرحها ۲۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 برخی از این طرح ها مانند تعویض خط انتقال آب و تکمیل پل روستای گلخیرک  در مناطق محروم دهستان ویژنان و در راستای محرومیت زدادی از این منطقه با مشارکت و به همت  قرارگاره پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت نبی اکرم .ص. ،اداره ابفار ،اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان اجرا گردیده است.

در آیین افتتاح این طرح ها در دهستان ویژنان دکتر حسین فشی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت نبی اکرم .ص. استان کرمانشاه نیز در جمع مسئولان حضور داشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد