کد خبر: 111867|13:10 - 1397/11/03
نسخه چاپی

در راستای تکریم بازنشستگان؛

مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه گیلانغرب برگزار شد+ تصاویر

مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه گیلانغرب برگزار شد+ تصاویر
مطلع الفجر:مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه گیلانغرب با حضور خانواده های بازنشستگان برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه گیلانغرب با حضور خانواده های بازنشستگان برگزار شد.

در این نشست که جمعی از بازنشستگان سپاه  و خانواده های انها حضور داشتند جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب ضمن تکریم جایگاه بازنشستگان سپاه به عنوان یک ظرفیت همیشه پای کار و متعهد یاد آور : حقا باید گفت که عزیزان بازنشسته سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت اند که بهترین سال های عمر خود را در  راه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند.

دکتر محمد جواد نجفی  ضمن تاکید بر روحیه بصیرت و ولایت مداری  موضوع ولایت مداری،  تاسی از ولی فقیه زمان را از مهمترین و بنیانی ترین مولفه در الگو، و مدل زندگی مومنانه یاد کرد .

وی ضمن اشاره به جایگاه  خانواده  و اهمیت توجه به این مقوله گفت :جهاد کبیر امروز دشمن شناسی و حفظ خانواده است  و باید گفت که خانواده های ما در دوران دفاع مقدس نقش پر رنگ و انکار ناپذیری داشتند .

 نجفی ابراز داشت : خانواده  های ما  در دوران دفاع مقدس  هسته های  مقاومت بودند ، هسته های مقاومتی که در برابر امریکا و اسراییل و جبهه خصم  ایستادگی کردند .

جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب ابراز داشت : دشمنان که هدف انها نابودی نظام و به نوعی بر اندازی این  منظومه انقلابی و اسلامی  بود  در واقع  با لایه های مقاومتی مانند خانواده های متعصب به دین و انقلاب  مواجه شدند لذا طعم شکست چشیدند  و از در سازشی از نوع پذیرش قطعنامه 598 بر آمدند .

وی با اذعان به اینکه دشمنان انقلاب مع الاسف  دشمنانی فهمیده اند وقتی دیدند در جبههای فیزگی  نه شاهد خالی شدند مرزها هستند و نه توان بر اندازی فیزیکی را دارند لذا از جبهه ای نو هجمه خود را اغاز کردند و آن تمرکز توان خصمانه در تهاجم فرهنگی  خانواده هاست .

نجفی ابراز داشت:باید گفت دشمن شناسی و حفظ خانواده ها امروز  همان جهاد اکبری است که هیچگاه نباید مورد غفلت ما و شما قرار گیرد .
 مراسم انس و مودت این روز به همت کانون بازنشتگان استان کرماناشه و شهرستان گیلانغرب  در فضایی صمیمانه برگزار شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد