کد خبر: 111842|12:13 - 1397/09/04
نسخه چاپی

همزمان با هفته بسیج؛

همایش پیاده روی خانوادگی در گیلانغرب برگزار شد+ تصاویر

 همایش پیاده روی خانوادگی در گیلانغرب برگزار شد+ تصاویر
مطلع الفجر:همایش پیاده روی خانوادگی در گیلانغرب به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه گیلانغرب برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،مراسم بزرگ پیاده روی خانوادگی همزمان با هفته بسیج  به همت  تربیت بدنی و فرهنگی اجتماعی سپاه گیلانغرب  و با حضور فرماندهی سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان  و  مشارکت پر شور مردم شهرستان برگزار شد.
 

 هدف از برگزاری این همایش  ایجاد شور و نشاط بیشتر  و ترویج فرهنگ ورزشهای همگانی در جامعه و نیروهای نظامی و شاکله بسیج بود .

در پایان این مسیر که از درب فرمانداری تا پارک فلاحت ادامه داشت  به جمعی از شرکت کنندگان هدایایی به قید قرعه اهدا شد.

 در این ایین همچنین حجت الاسلام و المسلمین  محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب  ضمن تشریح روایتی شنیدنی از  پیامبر اکرم .ص. بر اهتمام و توجه به حق الناس  و ادای ان تاکید و هفته وحدت را گرامی داشتند .

 در این آیین همچنین در سالگرد شهادت شهید ورزشکار شاهپور عبدالمحمدی از سوی فرماندهی سپاه گیلانغرب  از خانواده این شهید معظم تجلیل شد.


شهید شاهپور عبدالمحمدی در سال ۱۳۴۳ در خانواده ای صالح و خوشنام در شهرستان گیلان غرب به دنیا آمد. شایستگی های او در میدان اخلاق و ورزش مخصوصا فوتبال چیزی نبود که از چشم ها پنهان بماند تا جایی که به تیم ملی فوتبال جوانان کشور دعوت شد.

اما هجوم وحشیانه جاهلان بعث به خاک پاک کشورمان این قهرمان ملی را به میدانی دیگر کشاند تا این که سرانجام در سوم آذر ماه ۱۳۶۶ در رزمگاه جبهه های شمال غرب در منطقه ماووت شهد شهادت را از دست سرور آزادمردان جهان گرفت و آسمانی شد.
 *تصاویر تکمیلی متعاقبا در اینجا درج می شود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد