کد خبر: 111833|11:17 - 1397/08/29
نسخه چاپی

همزمان با هفته بسیج؛

کارکنان سپاه و مسئولان ادارات گیلانغرب با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند+ عکس

کارکنان سپاه و مسئولان ادارات گیلانغرب با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند+ عکس
مطلع الفجر:مصادف با آغاز هفته بسیج کارکنان سپاه و مسئولان ادارات گیلانغرب بانماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،بمناسبت هفته بسیج مسئولین دستگاههای اجرایی  و فرماندهان نظامی و انتظامی  و کارکنان سپاه شهرستان گیلانغرب امروز با امام جمعه این شهرستان دیدار  کردند .

دراین دیدار امام جمعه گیلانغرب درسخنانی قدرت معنوی وشاخصه های دینی و اسلامی را از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز دشمن با تدارک جنگ نرم خود در صدد دور کردن جوانان  ما از فرهنگ جهاد و شهادت و روحیه انقلابی است .

حجت الاسلام خاص امیری سیاه نمایی خدمات نظام از سوی دشمنان را  دکترین خصمانه انها در نا کار امد جلوه دادن عملکرد شفاف و خدمت صادقانه به ملت عنوان کرد و گفت : پیشرفتهای علمی ، تعالی علم نانو  و تقویت و توسعه سیستم دفاعی   و در راس این خدمات  حضور رهبر و امامی فرزانه و بصیر به مایه دلگرمی مردم بدل شده  تاجایی که علی رغم برخی نارسایی های اقتصادی مردم با وفاداری تمام پشت انقلاب خود مانده اند .

  وی همچنین به جایگاه جهاد و شهادت در فلسفه و قاموس انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: در برهه کنونی جمهوری اسلامی علی رغم تحریم و تهدید عزت وجایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگریهای فرزندان این ملت و استقامت مردم ایران در دفاع از کیان و ارزشهای کشور ونظام حول محور ولایت فقیه دانست.

در ابتدای این دیدار صمیمانه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز در سخنانی ضمن گرامی داشت هفته مبارک بسیج ، آمادگی نیروهای مسلح را برای دفاع مقتدرانه از نظام و کشور به تحت فرامین فرماندهی معظم کل قوا درمقابل نقشه های پلید استکبار و دشمنان اعلام داشت و تصریح کرد:  در نظام جمهوری  اسلامی  وجود ولایت فقیه  یک موهبت الهی  برای ملت است

 وی گفت:خداوند منان را شاکریم که ملتی خوب و امامی با این بصیرت و فرزانگی  داریم و وجود این دو موهبت  باعث تحقق یک حرکت پیش رونده  برای انقلاب و نظام  شده به نحوی که این مهم مایه دلگرمی دوستان انقلاب و  یاس دشمنان شده است .

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد