کد خبر: 111815|08:01 - 1397/07/29
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب؛

195 دانش اموز دختر گیلانغرب عازم اردوهای راهیان نور شدند + تصاویر

 195  دانش اموز دختر گیلانغرب عازم اردوهای راهیان نور شدند + تصاویر
مطلع الفجر:جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب؛ از اعزام 195 دانش اموز دختر گیلانغربی به اردوهای راهیان نور خبر داد .
 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،دانش آموزان دختر شهرستان گیلانغرب در قالب یک کاروان عازم رزمگاه و جبهه های غرب کشور شدند تادر تجدید میثاق با امام شهدا و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بیعتی دوباره داشته باشند.
سرگرد پاسدار محمد جواد نجفی در حاشیه این اعزام در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر  اظهار داشت : درقالب کاروان راهیان نور 195 دانش آموزدخترمتوسطه دوم گیلانغربی به مناطق عملیاتی غرب استان کرمانشاه اعزام می شوند.

وی تصریح کرد :دراین اردو  راهیان نور دانش اموزی که با همکاری بسیج دانش آموزی و آموزش پرورش برگزار  می شود ،دانش اموزان طی دو روز ازمناطق عملیاتی غرب استان کرمانشاه بازدید می کنندو با آرمانها وارزش های انقلاب ونیز رشادت ها وایثارگری های 8سال دفاع مقدس آشنا می شوندویاد شهداء ورزمندگان وایثارگران را گرامی می دارند.
جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب  ابراز داشت:برای بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان و شناخت واقعیتهای ایثارگری و شهامت و رشادت رزمندگان و همچنین برای سرکوب نقشه های شوم دشمنان ، باید راهیان نور را تقویت کنیم تا در مقابل جنگ نرم امروزدشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب پیروز باشیم.
وی نظر به نتایج این اعزام ها یاد آور شد:امید است با این اقدامات فرهنگ ایثار و شهادت در طول این سفر معنوی 2روزه به نسل های آینده انتقال داده شود.
این مراسم  که با استقبال پر شور دانش اموزان برگزار شد به همت حوزه مقاومت شهید رجایی دانش آموزی  بسیج  و آموزش و پرورش گیلانغرب اجرا گردید.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد