کد خبر: 111809|12:54 - 1397/07/24
نسخه چاپی

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

دشمن باترویج تفکرات سکولار وطرح شبهات، قصد بی تفاوت کردن مردم نسبت به دین و انقلاب را دارد+ تصاویر

دشمن باترویج  تفکرات سکولار وطرح شبهات، قصد بی تفاوت کردن مردم نسبت به دین و انقلاب را دارد+ تصاویر
مطلع الفجر: سردار ریحانی گفت :دشمن باترویج تفکرات سکولار و طرح شبهات قصد دارد مردم را نسبت به دین و انقلاب بی تفاوت کند ، بنابر این همه باید مراقب این توطئه بدخواهان نظام اسلامی باشیم.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر،سردار سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی در جمع مسئولان ، خانواده های شهدا و ایثارگران گیلانغرب و در ایین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه گیلانغرب  در  ابتدای سخنان خود به جایگاه مقاومت و پایمردی مردم گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار نمود:گیلانغرب نیازمند توجه ویژه مسئولان است و به حق شهری که به مانند تابلوئی ارزشمند  از مقاومت و ایثارگری خودنمایی میکنند شایسته توجه بیشتر است .

 وی در ادامه به تشریح ابعاد  توطئه های دشمنان در قبال ملت و نظام ایران اسلامیپرداخت و افزود:در برهه کنونی دشمنان به دنبال تغییر باورها و تفکرات مردم نسبت به نظام اسلامی هستند ، همچنان که در واقعه عاشورا توطئه دشمن باعث ایجاد چنین فضایی شده بود.
سردار ریحانی با بیان اینکه امروز نیز امکان تکرار تاریخ وجود دارد چرا که هم عوام و هم خواص در معرض آزمایش قرار دارند ، اظهار داشت: تبعیت از فرامین رهبری و حفظ وحدت و انسجام ملی رمز پیروزی ما در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان است.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: دشمن با هدف ایجاد تفرقه ، به دنبال ایجاد شبهات در نظام و دفاع مقدس است و با تمام ظرفیت به میدان آمده تا از وسعت حقیقت جلوگیری کند.
سردار ریحانی اضافه کرد که دشمن با ترویج شبهات قصد دارد مردم را نسبت به دین و انقلاب بی تفاوت کند ، بنابر این همه باید مراقب این توطئه بدخواهان نظام اسلامی باشیم.
وی گفت: پیشرفت های امروز ما در همه عرصه ها در شرایطی به وجود آمد که فضای تهدید بر کشور حاکم است اما ما توانستیم رشد کنیم و امروز از بهترین اقتدار امنیتی در دنیا برخوردار باشیم.
در این آئین  ضمن تجلیل از زحمات سرهنگ پاسدار "معصومعلی محمدی" فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب ، سرهنگ دوم پاسدار "مسلم سلیمی" به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان معرفی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد