کد خبر: 111808|14:27 - 1397/07/15
نسخه چاپی

طرح آزمایشی تولید توربین بادی در شرکت وگا صنعت گیلانغرب با حضور استاندار+ تصاویر

طرح آزمایشی تولید توربین بادی  در شرکت وگا صنعت گیلانغرب با حضور استاندار+ تصاویر
مطلع الفجر: با حضور استاندار کرمانشاه ،تولید بالشتک خودرو کامیون سنگین و نیمه سنگین و طرح آزمایشی تولید توربین بادی در گیلانغرب افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، صبح امروز در طی سفر یک روزه استاندار کرمانشاه ،تولید بالشتک خودرو کامیون سنگین و نیمه سنگین و طرح آزمایشی تولید توربین بادی در گیلانغرب افتتاح شد.

طی سالهای اخیر در شهرستان گیلان غرب و با ابتکار و تلاش گروهی از جوانان این منطقه شاکله ای تلاشگر گرد هم امده و در قالب شرکت وگا صنعت گیلان حرکتی خوب در راستای تولید داخلی انجام داده اند .


همچنین صبح امروز و در سفر استاندار به شکل نمادین یک واحد مسکونی در  روستای قمرالی چله به نمایندگی از ۵۰۰ واحد مسکونی که در جریان زلزله پارسال آسیب دیده بودند افتتاح شد.


همچنین استاندار کرمانشاه مدرسه دو کلاسه روستای چشمه نظامی چله را به اعتبار ۲۵۰ میلیون که توسط بانک دی ساخته شده بود را افتتاح نمود.

  سپس استاندار در مزار مطهر شهدا حاضر و مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد، استاندار کرمانشاه سپس از مزرعه پرورش  ماهی خاویار اقای علی آقا پیرو بازدید کرد و در ادامه با حضور در شهرک صنعتی گیلانغرب مشکلات حوزه تولید محصولات و فرارورده های قیر طبیعی را مورد بررسی قرار داد ودر ادامه درمنزل فرنگیس حیدرپور شیرزن گیلانغربی حاضر شد.

  بازوند در پیگیری وضعیت فعالیت حوزه شیلات همچنین از پرورش ماهی در قفس سد زاگرس بازدید کرد .

تا دقایقی دیگر استاندار در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گیلانغرب حضور خواهد یافت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد