کد خبر: 111796|12:09 - 1397/07/04
نسخه چاپی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور؛

4مهرماه دماوندی باشکوه در سلسله جبال ایستادگی مرزداران این خطه است/دشمنان با تحمیل جنگ اقتصادی کاری از پیش نمی‌برند+ تصاویر

4مهرماه دماوندی باشکوه در سلسله جبال ایستادگی مرزداران این خطه است/دشمنان با تحمیل جنگ اقتصادی کاری از پیش نمی‌برند+ تصاویر
مطلع الفجر:سردار نعمان غلامی در مراسم باشکوه چهارم سالروز مقاومت مردم گیلانغرب گفت: ۴ مهرماه دماوندی باشکوه و راست قامت در سلسله جبال ایستادگی مرزداران این سرزمین است.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،سردار نعمان غلامی امروز چهارشنبه در مراسم روز ملی گیلانغرب اظهار داشت: برای نشان دادن عظمت کشور و اقتدار ما در دفاع از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران شهر نام آشنا و مقاوم گیلانغرب کافی است.

وی افزود: روز چهارم مهرماه برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس و کشور است و در هر نقطه ای اگر الگویی از مقاومت با دستاوردهای ماندگار رقم می خورد مربوط به همه کسانی است که در مسیر فطرت الهی در حرکت هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، چهارم مهر ماه را روز نمود مقاومت در این منطقه و تجلی عظمت اندیشه های دینی دانست و تصریح کرد: این روز متصل به قیام عاشورا و امام حسین(ع) است.

وی بیان کرد: دشمنان ما باید بدانند ملت ایران در دفاع جانانه خود در طول هست سال دفاع مقدس نشان داد هر کسی که فکر تعرض به این کشور را داشته باشد سرنوشتی جز نابودی در انتظارش نخواهد بود.

سردار غلامی با بیان اینکه چهارم مهرماه نشانگر عدم شناخت دشمن از عظمت ملت ایران است، گفت:مقاومت بی بدیل مردم گیلانغرب در هشت سال دفاع مقدس موجب شده تا مسیر آینده کشور را با نگاهی به گذشته که سرشار از پایمردی، گذشت و مقاومت است در حول محور ولایت فقیه دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید رمزهای موفقیت دیروز را سربلندی امروز خود بدانیم افزود: دشمن باید بدانند جای جای این مملکت اسلامی همچون گیلانغرب است و با تحمیل جنگ اقتصادی علیه کشور ما نمی توانند کاری از پیش ببرند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: گیلانغرب نماد عشق مردم به کشور و سرزمینشان است و مردم در اقصی نقاط کشور نمی گذارند توطئه های دشمن رقم بخورد.

گفتنی است در این آیین پیکر پاک یک شهید گمنام بر روی دستان مردم قدرشناس و ولایت مدار تشییع ودر یادمان عملیات مطلع الفجر بخاک سپرده شد.

 در پایان این مراسم پیکر پاک شهید گمنام در میان حزن و اندوه مردم این شهرستان تشییع و در یادمان عملیات مطلع الفجر بخاک سپرده شد.

 این شهید 20 ساله ودر منطقه سومار تفحص شده است در مراسم امروز مسئولین استانی وفرماندار ،امام جمعه و مسئولین شهرستان و جمعی از فرماندهان ارشد استان نیز حضور داشتند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد