کد خبر: 111791|11:22 - 1397/07/02
نسخه چاپی

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان؛

آیین تودیع ومعارفه فرماندهی انتظامی گیلانغرب برگزار شد + تصاویر

آیین تودیع ومعارفه  فرماندهی انتظامی گیلانغرب برگزار شد + تصاویر
مطلع الفجر:مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گیلانغرب با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گیلانغرب با حضور  امام جمعه ،سرهنگ مرزبانی جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه،رییس  و دادستان دادگستری ، فرماندار، فرماندهی سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان صبح امروز در سالن  بزرگ مجموعه فرهنگی یادمان شهدای گمنام برگزار گردید.

 در این مراسم امام جمعه شهرستان گیلانغرب در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی ، امنیت موجود را باعث دلگرمی مردم و حضور آنها در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی عنوان کرد.
حجت الاسلام خاص امیری با عنوان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ خداوند هستند به تعامل با مردم و نیروهای امنیتی اشاره و اظهار امیداوری کرد با حضور فرماندهی جدید انتظامی در منطقه ضمن تداوم امنیت با مردم منطقه همدلی داشته باشند و با اجرای قانون نهایت تعامل و همکاری سازنده را با مردم و دیگر ادارات شهرستان داشته باشند.

وی به شرایط کنونی کشور اشاره داشت و تصریح کرد :دشمن از هرگونه ترفند و خدعه ای  برای نا امید کردن مردم از نظام فروگذار نکرده است  اما به حول و قوه الهی مردم با همان دلگرمی و وفاداری پای نظام خود ایستاده اند اما مسئولان هم باید با خدمت صادقانه  خود  خدمت گزار مردم باشند .

 در ادامه از زحمات  سرهنگ سلیم سلیمی فرمانده سابق تجلیل و سرهنگ دوم علی  عزیزیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی گیلانغرب معرفی شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد