کد خبر: 111788|10:40 - 1397/07/01
نسخه چاپی

پیگیری یک مطالبه مردمی؛

بسیاری از مردم زلزله زده گیلانغرب هنوز کمک بلا عوض دریافت نکرده اند+ نتیجه نظر سنجی وپاسخ فرماندار

  بسیاری از مردم زلزله زده گیلانغرب هنوز کمک بلا عوض دریافت نکرده اند+ نتیجه نظر سنجی وپاسخ فرماندار
مطلع الفجر:بر اساس نظر سنجی و گزارش میدانی مطلع الفجرهنوز بسیاری از مردم زلزله زده گیلان غرب کمکهای بلاعوض را دریافت نکرده اند .

رسانه خبری تحلیلی مطلع الفجر به جهت پیگیری مشکلات و درخواستهای مردم  بر اساس نظر سنجی و گزارش میدانی  اقدام به پیگیری موضوعی کردکه نشان داد هنوز بسیاری از مردم زلزله زده گیلان غرب  در آستانه یک سالگی وقوع زلزله ،کمکهای بلاعوض را دریافت نکرده اند .

 

ضمن سپاس و تقدیر از شرکت مخاطبین گرانقدر در  نظرسنجی با عنوان" آیا شما مبلغ حمایتی تسهیلات بلاعوض در شهر زلزله‌زده گیلان‌غرب دریافت نموده اید؟"

ازمجموع  ۶۳۸شرکت کننده  ۸۴درصد عنوان کرده اند که هنوز موفق به دریافت کمکهای بلا عوض نشده اند.

  با پیگیری این موضوع از فرماندار شهرستان و طرح این سوال که چرا  روند پرداختهای بلاعوض به کندی انجام می شود  چنین پاسخ داد .

  کورش محمودیان در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر با تایید این موضوع که هنوز همه نتوانسته اند  مبالغ بلا عوض را دریافت کنند  اظهار داشت:  هرچند مسئول پرداخت تسهیلات بلاعوض  ستاد معین استان است ودر اختیار شهرستان نیست اما گزارش تجمیعی آنلاین تسھیلاتزلزله  آبان96کرمانشاه در گیلانغرب  نشان میدهد روند پرداختها هرچند کند اما  در حال انجام است .

 وی با استناد به آمار تجمیعی انلاین تسهیلات  از سوی ستاد معین قزوین ابراز داشت: تاکنون ۷۱۹۹ مورد کمک بلاعوض پرداخت شده است.

محمودیان در تشریح روند پرداخت تسهیلات یاد شده گفت : پرونده ۳۵۱۷ احداثی شهری و روستایی و ۱۱ هزار و ۵۰۳ تعمیری شهری و روستایی در مجموع ۱۴ هزار و ۵۷۰ پرونده به بانک عامل معرفی  شده اند که در مجموع ۱۳ هزار و ۱۲۶ پرونده عقد قرارداد شده اند .

  فرماندار گیلانغرب ابراز داشت:طی مرحله اول تا چهارم به ۸ هزار و ۴۴۶ پرونده احداثی شهری و روستایی و ۱۱ هزار و ۷۳۹ پرونده تامین شهری و روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

وی  در خصوص آمار پرداخت کمکهای بلاعوض که دغدغه  بسیاری از مردم زلزله دیده  هستند هم گفت:در مجموعه ۱۲۴۴۵ پرونده احداثی تعمیری درخواست تسهیلات بلاعوض شده است که ۷۱۹۹ مورد پرداخت شده  و  البته روند پرداخت های بلاعوض بر حسب پیشرفت اقدامات انجام شده  و جای نگرانی نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد